Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Het grote koopjes en aanbiedingen topic
- daniel1975
- Forum-lid HC
Soww, das zonde! Ik deed idd zelfde als Leon1. Toch echt wel serieuze kortingen gehad.
Wel jammer dat Assos mijn favoriete broek heeft geschrapt naar mijn idee. Tussen de Mille GTS S11 en de Mille GT C2 zat nog een GTS. Die liggen er hier 2 in de kast.
Wel jammer dat Assos mijn favoriete broek heeft geschrapt naar mijn idee. Tussen de Mille GTS S11 en de Mille GT C2 zat nog een GTS. Die liggen er hier 2 in de kast.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja, €70 duurder ofzo.
Ja, ze hebben nu heel goede prijzen om de restanten de deur uit te krijgen. Ook die GTO winterbroek. Ik zag dat die er nog wel in grotere maten is. Ik heb er al eentje dus dat is wel genoeg. Superfijne broek en met kortingscode nu iets van 275 euro geloof ik.
Ride bikes, not tanks!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Durasjees bij Wim de Vos: €1999,- compleet.
Dat is n serieus scherpe prijs… dat wakkert weer ideeen aan om n frame op de kop te tikken en iets te gaan opbouwen.
-
- Forum-lid
Diverse KTM frames (race & gravel) voor een prikkie bij GT2.bike. Betrouwbare shop, heb er al aantal maal wat besteld.
X-Strada voor 800
KTM Revelator 1000
https://www.gt2.bike/rahmen?Material+Ra ... _ascending
X-Strada voor 800
KTM Revelator 1000
https://www.gt2.bike/rahmen?Material+Ra ... _ascending
KTM staat natuurlijk op omvallen (of het is al zover...) Dus oppassen met aanspraak maken op mogelijke garantie (of de afwezigheid daarvan). Dus dat zal de prijs ook wel verklaren (naast dat ze nog wat geld willen genereren door goedkoop inventaris eruit te meppen?).
Ride bikes, not tanks!
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless