Vrouwenwielrennen
-
- Forum-lid
Inderdaad CampaYolo! Er zit een generatie aan te komen die qua begeleiding en ploegen met meer budget voor het vrouwen wielrennen echt wel kunnen uitgroeien tot een meer internationaal speelveld.
Ik zou dat heel mooi vinden, als de sport in de breedte gaat groeien.
Maar ik blijf ook zeggen dat je de innovaties in de wielersport die uit de mannen ploegen voortkomen niet één op één kunt overnemen in het vrouwen wielrennen.
Het vereist andere begeleiding.
Maar hopelijk groeit dat besef en daarmee de sport als geheel.
Ik zou dat heel mooi vinden, als de sport in de breedte gaat groeien.
Maar ik blijf ook zeggen dat je de innovaties in de wielersport die uit de mannen ploegen voortkomen niet één op één kunt overnemen in het vrouwen wielrennen.
Het vereist andere begeleiding.
Maar hopelijk groeit dat besef en daarmee de sport als geheel.
Adversity is the Catalyst of Change
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Geen bijzonder verhaal hoor. Vrouwen zijn in de regel veel geniepiger en valser dan mannen. Bij mannen is het meer haantjes gedrag, en het bovenop de apenrots zitten.
Mannen hebben veel minder met die geniepige vrouwen spelletjes. Een man is gewoon een simpeler wezen als het om sport en spel gaat. Ook in werk zie je dat terug trouwens.
Mannen hebben veel minder met die geniepige vrouwen spelletjes. Een man is gewoon een simpeler wezen als het om sport en spel gaat. Ook in werk zie je dat terug trouwens.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 

- daniel1975
- Forum-lid HC
Tot zover de analyse der seksen 

-
- Forum-lid
Glad ijs in zicht! Volgens mij is het team rondom Vollering best goed op het moment. Zolang Demi zelf ook zo nu en dan voor de anderen werkt, komt dat wel goed. Je moet blijven investeren in de emotionele bankrekening om het te laten werken. Ik ben wel benieuwd hoe sterk SD Worx gaat zijn in de Tour en of er dan wel een echte strijd gaat zijn.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zou niet weten wie een goed gecoachte Demi bij zou kunnen houden bergop.
Kopecky niet en Anna vd B dit jaar ook niet.
Kopecky niet en Anna vd B dit jaar ook niet.
-
- Forum-lid
Daar ben ik ook bang voor. VdB vind ik wel knap teruggekomen, maar ze komt nog behoorlijk te kort. Van de andere teams komen Niewiadoma en Reusser ook nog te kort. Dus dit zou wel eens hét jaar van Demi kunnen zijn.
van der Breggen heeft gewoon doorgetraind, daar zit niet zoveel marge meer op. Niewadoma plafonneert.
Reusser en Kerbaol hebben de weg omhoog gevonden, benieuwd of ze het Vollering nog moeilijker kunnen maken.
Reusser en Kerbaol hebben de weg omhoog gevonden, benieuwd of ze het Vollering nog moeilijker kunnen maken.
Niet zijken maar reiden !
Volgend jaar is er waarschijnlijk pas weer tegenstand voor haar. Vollering had vorig jaar de Tour ook niet verloren als er een ploeg voor haar gewerkt had.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
"Echt waar meneer de Uil? Mmm Want dieren zijn precies als mensen. Met dezelfde mensenwensen. En dezelfde mensenstreken. Dat komt allemaal in de krant van ..."
"De mensen zijn goed. De mensen zijn slecht. Maar ze gaan allen dezelfde weg ..."
Ik dacht dus dat we die platgeslagen man-vrouw dichotomie voorgoed en al langgeleden opgeborgen hadden?
"De mensen zijn goed. De mensen zijn slecht. Maar ze gaan allen dezelfde weg ..."
Ik dacht dus dat we die platgeslagen man-vrouw dichotomie voorgoed en al langgeleden opgeborgen hadden?
Wereldwijd blijkt dat er helemaal niks uit het (desnoods verre ) verleden van de krochten der menselijke hersentjes is opgeborgen....
Steeds meer worden in culturen afgesproken regeltjes overboord gekiept en komt de ware aard der mens tevoorschijn.
Steeds meer worden in culturen afgesproken regeltjes overboord gekiept en komt de ware aard der mens tevoorschijn.
Only two things are infinite: the universe and human stupidity...
Heeft dit specifiek met dames wielrennen van doen?