De teloorgang van Campagnolo
- thestudent
- Forum-lid HC
Maar als het de goedkoopste groepset van de grote drie wordt wil helemaal niemand het meer kopen.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als DA de goedkoopste is vind ik dat prima. Overal zijn vervangingsonderdelen te krijgen, scherpe prijs, werkt fantastisch, minerale olie, ziet er tegenwoordig goed uit.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
jammer dat dit soort aanbiedingen qua samenstelling waarschijnlijk maar bij een paar kopers past en dat je niet altijd cranklengte, en vertanding kan / mag kiezen.... Dan wordt zo'n aanbieding pas echt interessant. Deze prijs gaat trouwens al maanden rond op Marktplaats bij een aanbieder die volgens mij ook een fysieke fietswinkel is.
En dat geldt ook voor die DA en Ultegra aanbiedingen trouwens. Niet alleen voor Campa.
Ride bikes, not tanks!
Bij Bike24 nog goedkoper als bij Hopmans:
https://www.bike24.de/p1816646.html?sou ... 20edeb9d9e
(en hier kun je wel kiezen tussen de verschillende opties)
Ride bikes, not tanks!
Wordt geleverd zonder remschijven, adapters, naven en brackethuizen. Deze kunt u apart bestellen.leon1 schreef: ↑14 mei 2025 08:04 Bij Bike24 nog goedkoper als bij Hopmans:
Ook de voor de groep benodigde accu is niet bij de levering inbegrepen, omdat deze niet per luchtvracht kan worden verzonden. Voor leveringen naar de EU of Liechtenstein, Zwitserland en Noorwegen kan de accu apart worden besteld.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bij B24 moet je qua groepen altijd alles checken. Heb daar ook ooit bijna een DAgroep gekocht, bleek het excl schijven, accu en kabels te zijn….
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Mooi dat Campa nu met een 13-speed groep komt en dat de duimshifter weer terug is, maar ik vraag me af of dit echt iets gaat brengen. Maar het is een teken van leven in ieder geval. Ik hoop vooral dat ze snel een goede concurrerende 13-speed groep in het midden- en lagere segment gaan brengen (Chorus en Centaur/Potenza/Athena).
-
- Forum-lid HC
Zolang er geen nieuwe CEO is daar, dan gaat dit niet gebeuren. Zijn visie is alleen de top en de groep net daaronder.Mehekachtohapi schreef: ↑14 mei 2025 09:47 Mooi dat Campa nu met een 13-speed groep komt en dat de duimshifter weer terug is, maar ik vraag me af of dit echt iets gaat brengen. Maar het is een teken van leven in ieder geval. Ik hoop vooral dat ze snel een goede concurrerende 13-speed groep in het midden- en lagere segment gaan brengen (Chorus en Centaur/Potenza/Athena).
En met de kleine marges op de mid range groepen, moeten ze ook wel heel veel verkopen, willen ze daar wat op verdienen.
Met 13 speed kun je definitief single voor gaan rijden. Trek heeft de klassiekers zo gereden met SRAM 13 speed. Zelf heb ik goede ervaringen met de Ekar 9-36 cassette op de weg. Dit is een groep die ik zou overwegen te kopen. Duimshifter is geweldig. Maar niet voor € 5.000,- plus alleen een groepset.