Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Verkocht - Vintage VanTuyl VT720 met Campagnolo Athena uit 1998 als nieuw
Nog even over de titel, het is natuurlijk VINTAGE van Tuyl...,iets wat de doorsnee Marktplaatsadverteerder ook niet snapt..
Retro= lijkt oud
Vintage=is oud
Simpeler en beter kan het niet.
Retro= lijkt oud
Vintage=is oud
Simpeler en beter kan het niet.
Als u dit leest heeft de Grote Limbozeis het niet weggehaald
-
- Forum-lid
Prachtige fiets hoor. Nette prijs ook. Gun de verkoper heus een goede koper, maar dit slaat natuurlijk nergens op.martinbo schreef: ↑05 mei 2025 21:41We laten het bericht staanDubbeldekker schreef: ↑05 mei 2025 19:06 Och wat jammer van deze prachtige fiets. Maar helaas is de regel dat je minimaal 25 posts moet hebben.
Het feit dat je al lid bent sinds 2010 mag misschien een kleine uitzondering worden op je postcount van 7…
Ik hoop het want deze bijzondere fiets verdient een liefhebber als nieuwe eigenaar!!
Helaas heb ik zelf al wat te veel van dit soort retro producten staan dus mag ik er niet nog eentje bijnemen.![]()
Verkopen was ooit voorbehouden als een soort extra service aan leden die actief(!) bijdragen aan het forum. De 25 posts regel was een soort van waarborging daarvan.
Als kersverse moderator creëer je zo willekeur. Was het hele idee niet juist dat er wat meer gemodereerd zou worden? Dan helpt het wel als je de weinige regels die er zijn blijft volgen...
Goed, ik zal wel een zeikerd zijn nu.
Maar de verkoper krijgt zo mooi wel weer een topic-kick.

"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Bedankt allemaal voor de support en dat advertentie mocht blijven staan.
De fiets heeft nu een nieuw baasje, iemand die stalen racefietsen verzamelt maar deze aluminium fiets van Nederlandse bodem ook een mooie aanvulling vond.
De fiets is dus goed terecht gekomen bij iemand die de fiets waardeert om wat die is.
De fiets heeft nu een nieuw baasje, iemand die stalen racefietsen verzamelt maar deze aluminium fiets van Nederlandse bodem ook een mooie aanvulling vond.
De fiets is dus goed terecht gekomen bij iemand die de fiets waardeert om wat die is.
-
- Forum-lid
Gefeliciteerd 
Adversity is the Catalyst of Change