Giro 2025
Ze zullen het daar te druk hebben met het uitroeien van zwerfhonden
.
Ik blijf het een twijfelachtige trend vinden om voor de start naar het buitenland te trekken. Verder wel indrukwekkende doorzetting van een reeds sterk voorjaar van Pedersen. Die zal wat teveel kosten om hem naar Uno-X te krijgen zeker

Ik blijf het een twijfelachtige trend vinden om voor de start naar het buitenland te trekken. Verder wel indrukwekkende doorzetting van een reeds sterk voorjaar van Pedersen. Die zal wat teveel kosten om hem naar Uno-X te krijgen zeker

Uno-X Mobility or bust!
-
- Forum-lid
Prachtig land met prachtige kusten en een schitterend achterland!
Staat nog helemaal in de kinderschoenen qua toerisme maar daar zullen dit soort evenementen wel iets meer promotie aan geven.
Als je niet weggepest wilt worden in Barcelona, Girona, Valencia of Venetië is Tirana een mooi alternatief !
Eten schijnt ook best goed te zijn.
Staat nog helemaal in de kinderschoenen qua toerisme maar daar zullen dit soort evenementen wel iets meer promotie aan geven.
Als je niet weggepest wilt worden in Barcelona, Girona, Valencia of Venetië is Tirana een mooi alternatief !
Eten schijnt ook best goed te zijn.
Adversity is the Catalyst of Change
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vul in elke westere hoofd- of toeristenstad. Vreselijk!Dubbeldekker schreef: ↑11 mei 2025 18:37
Als je niet weggepest wilt worden in Barcelona, Girona, Valencia of Venetië is
Pedersen sterk!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Van Aert, 3 jaar geleden nog dé Mont Ventoux-beklimmer alsook
de superknecht voor Vingegaard in de loodzware bergetappe's........
vandaag komt hij als 142ste, op 15'39" aan de finish.

- daniel1975
- Forum-lid HC
Is iets niet in order in elk geval. Of het heilige vuur is gedoofd.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ben jij nooit ziek geweest zodanig dat het een tijdje duurde voor je je weer fit voelde? Morgen een rustdag en wie weet hoe de giro nog verder loopt. Dat is trouwens toch niks om je vrolijk om te maken?
Een fitte Wout is zeker een Pedersen waard, enkel wat trager waarschijnlijk in de spurt. Ook Remco stond er nog niet.
Het lijkt enkel supertalenten zoals Pogacar en VDPoel gegeven om er direct na een lange inactiviteit te staan.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

Ach gezien zijn track record qua haat richting Wout moeten we het bij Calpe misschien niet in de richting van fysiek lijden zoeken.fiedoo schreef: ↑11 mei 2025 19:49Ben jij nooit ziek geweest zodanig dat het een tijdje duurde voor je je weer fit voelde? Morgen een rustdag en wie weet hoe de giro nog verder loopt. Dat is trouwens toch niks om je vrolijk om te maken?
Er moet toch wel iets aan de hand zijn want een quote als “Van Aert moet als een van de laatste rappe mannen lossen” rijmt toch echt niet met de werkelijkheid als je ziet dat Pedersen, toch helemaal geen slak, naar winst knalt. Iets minder copium zou toch wel mogen bij Sporza.
Uno-X Mobility or bust!