Wielerseizoen 2025
-
- Forum-lid
Ik zag de beelden ook net bij Sporza. 
Gelukkig geen valpartij.
Gelukkig geen valpartij.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Groenewegen, Jakobsen sprinten wat minder tegenwoordig.., maar een Nederlands podium in de Giro...
Kennelijk zit er wél iets van breedte in de kwaliteit van het Nederlandse wielrennen, in tegenstelling tot dat sommigen na vd Poel helemaal niets meer zien.
Denk dat ze in de sprint het van een Merlier of Phillipsen nog wel zullen afleggen, maar het is goed dat we een aantal mannen hebben die kunnen aankomen.
Kennelijk zit er wél iets van breedte in de kwaliteit van het Nederlandse wielrennen, in tegenstelling tot dat sommigen na vd Poel helemaal niets meer zien.
Denk dat ze in de sprint het van een Merlier of Phillipsen nog wel zullen afleggen, maar het is goed dat we een aantal mannen hebben die kunnen aankomen.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Die sprint van Kooij was wel indrukwekkend hoor. Als hij niet opgesloten had gezeten, had hij met overmacht gewonnen. Maar Van Uden vind ik wel zo mooi. Eerste ronde, meteen raak.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Als er ook vrouwen aan mogen meedoen weet ik het zo net niet waar de juiste plek is

- CampaYolo
- Forum-lid
Misschien ligt het aan mij, maar dit is het saaie moment in het seizoen voor mij. Na een winter vol verwachtingen begint het wielerjaar met de Omloop, dan kriebelt het aan alle kanten. Ook om zelf weer op de weg te fietsen.
Ik geniet met volle teugen van elke wedstrijd, maar na Luik is het gedaan.
De uitslag van de Giro zie ik 'savonds wel.
De rest is het vernoemen niet waard.
Voor de Tour zit ik ook weer op het puntje van mijn stoel. Daarna ben ik voldaan en kan ik mezelf focussen op het onderhoud van mijn gazon tot het WK.
Ik geniet met volle teugen van elke wedstrijd, maar na Luik is het gedaan.
De uitslag van de Giro zie ik 'savonds wel.
De rest is het vernoemen niet waard.
Voor de Tour zit ik ook weer op het puntje van mijn stoel. Daarna ben ik voldaan en kan ik mezelf focussen op het onderhoud van mijn gazon tot het WK.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
-
- Forum-lid
Ik vind de Giro vaak de mooiste ronde van het jaar. Dit jaar kan het parcours me niet echt smaken maar ik hou van Italië en geniet toch wel van de beelden van plekken waar ik al zo vaak geweest ben!!
Vuelta idem hoewel de koers op zich meestal niet zo geweldig is.
En ja de Tour. Ook daar jeugd sentiment en herkenning maar veelal een berg aan saaie etappes.
Vuelta idem hoewel de koers op zich meestal niet zo geweldig is.
En ja de Tour. Ook daar jeugd sentiment en herkenning maar veelal een berg aan saaie etappes.
Adversity is the Catalyst of Change