Giro 2025
Mij hoor je niet zeggen dat het realistisch is. De kans is minimaal maar hopen mag altijd. Ik heb er hoe dan ook zin in, denk dat het weleens leuker kan worden dan de tour van dit jaar qua kansen en mogelijkheden voor verschillende teams.
-
- Forum-lid HC
Wout wat gaat ie daar in vredesnaam doen? Is het idee stiekem toch een eindklassering?
Wat valt er daar te halen zet dan alles op tour etappes. Eerst het voorjaar, nu de Giro en straks de Tour. Ik vind het bijna zielig voor hem en iest ergers is er bijna niet dat mensen je zielig gaan vinden.
Arensman ja.... fysiek kan ie makkelijk podium rijden. Maar mentaal is het zwak heel zwak, gecombineerd met iest te veel autisme gaat dat wel heel lastig worden. Laat ik voorop stellen dat ik in beide gevallen graag ongelijk krijg.
Normaal toch Ayuso, Roglic, daarna zijn er wel 10 die kunnen winnen nu de 2 toppers er niet zijn.
Kan een leuke ronde worden.
Wat valt er daar te halen zet dan alles op tour etappes. Eerst het voorjaar, nu de Giro en straks de Tour. Ik vind het bijna zielig voor hem en iest ergers is er bijna niet dat mensen je zielig gaan vinden.
Arensman ja.... fysiek kan ie makkelijk podium rijden. Maar mentaal is het zwak heel zwak, gecombineerd met iest te veel autisme gaat dat wel heel lastig worden. Laat ik voorop stellen dat ik in beide gevallen graag ongelijk krijg.
Normaal toch Ayuso, Roglic, daarna zijn er wel 10 die kunnen winnen nu de 2 toppers er niet zijn.
99% van alle renners in het peloton is jaloers op Wout z'n palmares. Wat iemand op een forum vind, kan Wout echt geen r**t schelen hoor.
Hij wil etappes in alle grote rondes. Dat snap ik. En roze trui zou fantastisch zijn, al reken ik er niet op na z'n ziekte.
De Vuelta vorig jaar was toch zalig om zien. Mega veel publicteit en je zag dat hij zich rot amuseerde.
Die halve pech kan niet blijven duren. Er moet toch weer eens een boerejaar aankomen.
Z'n voorjaar was heel degelijk, maar zonder overwinning.

Hij wil etappes in alle grote rondes. Dat snap ik. En roze trui zou fantastisch zijn, al reken ik er niet op na z'n ziekte.
De Vuelta vorig jaar was toch zalig om zien. Mega veel publicteit en je zag dat hij zich rot amuseerde.
Die halve pech kan niet blijven duren. Er moet toch weer eens een boerejaar aankomen.
Z'n voorjaar was heel degelijk, maar zonder overwinning.
-
- Forum-lid
Kelderman en iets vieren?uninvitedguest schreef: ↑08 mei 2025 10:11Nou, gezien zijn carrière zal Kelderman een dagsucces vieren als een ronde-overwinning, gok ik zo.![]()
Sorry hoor maar het is wel de meest noord- Nederlandse persoon ever!! Iets vieren zit niet echt in zijn genen.
Adversity is the Catalyst of Change
-
- Forum-lid
Volgens mij snap je niet wat er bedoeld wordt maar wil je er toch weer een plas over doen.Dubbeldekker schreef: ↑08 mei 2025 22:03Kelderman en iets vieren?uninvitedguest schreef: ↑08 mei 2025 10:11Nou, gezien zijn carrière zal Kelderman een dagsucces vieren als een ronde-overwinning, gok ik zo.![]()
Sorry hoor maar het is wel de meest noord- Nederlandse persoon ever!! Iets vieren zit niet echt in zijn genen.
Kelderman komt trouwens uit Amersfoort. Was mij niet bekend dat dat onder Noord Nederland valt.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
-
- Forum-lid
Kelderman is een prototype Nederlander. Die eet liever een gekookte aardappel in de renners bus dan dat hij zich waagt aan de verscheidenheid en smaakvolle keuken van Italië (ik verzin het niet hoor, er zijn beelden van in het NOS archief)
Een starre persoon die lastig te coachen is (vraag het insiders als je mij niet wilt geloven)
En iemand met een enorm talent en potentieel maar met een star karakter wat hem in de weg zit.
Blijkbaar heeft geen enkele ploeg dat nog kunnen keren. Getuige ook de finaleklim in de Giro destijds…
Als je zo’n enorm talent in je team hebt en je kunt hem niet coachen om een kopman of superknecht te worden dan heb je feitelijk nul komma niets aan dat talent.
Een starre persoon die lastig te coachen is (vraag het insiders als je mij niet wilt geloven)
En iemand met een enorm talent en potentieel maar met een star karakter wat hem in de weg zit.
Blijkbaar heeft geen enkele ploeg dat nog kunnen keren. Getuige ook de finaleklim in de Giro destijds…
Als je zo’n enorm talent in je team hebt en je kunt hem niet coachen om een kopman of superknecht te worden dan heb je feitelijk nul komma niets aan dat talent.
-
- Forum-lid
Of wel is hij steeds wat over het paard getild, zo heb ik het steeds gezien. In zijn beste periode was hij sub-top maar geen top.
Een paar ritten winnen in die Giro, de puntentrui, De spurt af en toe aantrekken voor Kooij. De giro is nog altijd een van de belangrijkste wedstrijden van het jaar. En misschien ook nog een belangrijk doel: weer de renner worden die hij was en wil zijn, een winnaar!wasbeer2006 schreef: ↑08 mei 2025 21:27 Wout wat gaat ie daar in vredesnaam doen? Is het idee stiekem toch een eindklassering?
De tour zal toch weer wiebelen op 2 poten zijn.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

-
- Forum-lid HC
Ja dat is ook wel zo. Maar ik vind het zo zonde van hem.
Let wel ik hoop dat ie echt mooie dingen gaat zien en had hem die grote klassieker zo gegund.
In zijn topdagen vond ik het echt een van de mooiste renner, ze waren gewoon bang van hem als ie naar de kop ging.
Het is voor ons gisse en ze zullen het echt beter weten bij het team. Maar ik vind zijn voorbereiding niet handig.
Ik denk dat je hem ook wat meer moet laten gaan.
Let wel ik hoop dat ie echt mooie dingen gaat zien en had hem die grote klassieker zo gegund.
In zijn topdagen vond ik het echt een van de mooiste renner, ze waren gewoon bang van hem als ie naar de kop ging.
Het is voor ons gisse en ze zullen het echt beter weten bij het team. Maar ik vind zijn voorbereiding niet handig.
Ik denk dat je hem ook wat meer moet laten gaan.
-
- Forum-lid HC
Ik hoop trouwens niet dat Pidcock echt op deze fiets gaat rijden. Zat hem gisteren te kijken.
Ga er even vanuit dat de mechanic er gewoon verkeerd voorwiel in heeft gedaan voor de film
Adapter zit verkeerd om in de 160mm stand ipv 140mm. Verder een prima fiets!
Maar vliegt ie wel het ravijn in weten we waarschijnlijk waarom
https://youtu.be/7zVJ4GNeQ74?si=BEQ0gNU8y1NQTCMn
Ga er even vanuit dat de mechanic er gewoon verkeerd voorwiel in heeft gedaan voor de film
Adapter zit verkeerd om in de 160mm stand ipv 140mm. Verder een prima fiets!
Maar vliegt ie wel het ravijn in weten we waarschijnlijk waarom
https://youtu.be/7zVJ4GNeQ74?si=BEQ0gNU8y1NQTCMn
-
- Forum-lid
Ik zet in op Mads Pedersen vandaag.
-
- Forum-lid
Ik herinner mij Kelderman als een persoon die in de beginjaren beter niet zou bestaan omdat zijn bekendheid het ganse (wielen)volk gek zou maken. Een beetje Remco Evenepoel avant la lettre, maar dan met een fluwelen pedaalslag, een oogstrelende zit en een uitermate beminnelijke persoonlijkheid. In de Dauphine leek hij Contador en Froome zelfs te kunnen kloppen. Helaas was Vrouwe Fortuna iets minder van hem gecharmeerd en viel hij van malheur naar malheur, zoals dat in vele levens gebeurt. En ... na vallen kan een mens maar een ding doen, opkrabbelen. Vraag maar aan Demi Vollering, die het zo mooi opneemt voor de minder gelukkigen onder ons.