Ok volgende keer eens proberen.
Full gpx in new map slepen heb ik wel eens gedaan maar gaf niet echt verschil tov via garmin connect.
Voor routing problemen trouwens :
https://support.garmin.com/en-US/?faq=L ... zoxySC5KM9
'Effective May 7, 2025, Garmin Cycle Maps for Edge® cycling computers and Garmin watches are being discontinued. The same mapping content will now be included in our TopoActive maps and can be purchased or downloaded on compatible devices.'
'Fixes a known bug causing routing and course creation errors in Europe'
Garmin Edge 540/840
-
- Forum-lid
Afwijkende snelheid aangifte op mijn nieuwe edge 840
Dat treedt wanneer ik mijn edge koppel aan mijn BH E-Igravelx bike.
Snelheid wordt +- 50 km juist aangegeven en zonder dat ik versnel schiet hij van 28 km p.u. naar ruim 40 km p.u.
Dit probleem doet zich alleen voor als ik een
E-bike kopel.
Het probleem had ik ook met de edge explore
Garmin had er geen oplossing voor dus kreeg ik een refund en heb ik de 840 gekocht maar deze heeft dus het zelfde probleem.
Heeft er ook iemand anders dit probleem?
En nog beter heeft iemand een oplossing hiervoor.
Frans 75 jaar jong en gepasioneerd bikerider1
Dat treedt wanneer ik mijn edge koppel aan mijn BH E-Igravelx bike.
Snelheid wordt +- 50 km juist aangegeven en zonder dat ik versnel schiet hij van 28 km p.u. naar ruim 40 km p.u.
Dit probleem doet zich alleen voor als ik een
E-bike kopel.
Het probleem had ik ook met de edge explore
Garmin had er geen oplossing voor dus kreeg ik een refund en heb ik de 840 gekocht maar deze heeft dus het zelfde probleem.
Heeft er ook iemand anders dit probleem?
En nog beter heeft iemand een oplossing hiervoor.
Frans 75 jaar jong en gepasioneerd bikerider1
Gebruik je de 840 met een snelheidssensor? Of wordt de snelheid vanuit het GPS signaal berekend?
De hoogtegrafiek van mijn 840 wordt na een rit niet meer weergegeven in de Connect-app op mijn gsm.
Als ik met de vinger over het scherm ga krijg ik wel de hoogte te zien maar geen grafiek.
Weet iemand hoe dat zou kunnen opgelost worden
Als ik met de vinger over het scherm ga krijg ik wel de hoogte te zien maar geen grafiek.
Weet iemand hoe dat zou kunnen opgelost worden
Specialized Sl7 pro Sram Force