Vrouwenwielrennen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vosje!!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nu maar hopen dat ze de Vuelta niet verliest op 15-20 sec…..
Al vraag ik mij af of ze bergop serieus partij is voor een Vollering of Niewiadoma.
Al vraag ik mij af of ze bergop serieus partij is voor een Vollering of Niewiadoma.
-
- Forum-lid
@Daniel1975 .Uitgezondert B.Hinault dan, en is die rol nu niet weggelegd voor Pauline Fp?
Gisteren kwam ik een dame tegen op een racefiets, meest bijzondere verschijning ooit. Leek alsof ze net uit de catalogus wielerkleding gestapt was, matchende lange broek met jersey, bijpassende helm, fiets sloot er perfect bij aan. Ook ervaren op de fiets want ze groette terug.
Donkere huis, lange rastakrullen wapperden nog even langszij.
Een of andere prof of amateur wielrenner? Ik kijk niet naar sport, volg het ook niet, geen enkele sport overigens.
Aangezien ik op jaarbasis niet meer dan 10 mensen met een donkere huid op de racer zie, was het alles bij elkaar een bijzondere combo. Super gesoigneerd en ongebruikelijke verschijning.
Donkere huis, lange rastakrullen wapperden nog even langszij.
Een of andere prof of amateur wielrenner? Ik kijk niet naar sport, volg het ook niet, geen enkele sport overigens.
Aangezien ik op jaarbasis niet meer dan 10 mensen met een donkere huid op de racer zie, was het alles bij elkaar een bijzondere combo. Super gesoigneerd en ongebruikelijke verschijning.
Dogma F
-
- Forum-lid
Was het in de omgeving van Lanaken/ Riemst ? Dan gok ik op Ceylin Alvarado. Die ben ik daar al meerdere keren tegengekomen, ze woont daar ergens tegenwoordig.
Die zit in de Vuelta.dwangarbeider schreef: ↑05 mei 2025 21:46 Was het in de omgeving van Lanaken/ Riemst ? Dan gok ik op Ceylin Alvarado. Die ben ik daar al meerdere keren tegengekomen, ze woont daar ergens tegenwoordig.
Niet zijken maar reiden !
Locatie heel warm. Veldwezelt. Dat is niet ver van Lanaken.dwangarbeider schreef: ↑05 mei 2025 21:46 Was het in de omgeving van Lanaken/ Riemst ? Dan gok ik op Ceylin Alvarado. Die ben ik daar al meerdere keren tegengekomen, ze woont daar ergens tegenwoordig.
Degene die ik ontmoette had echter veel langer haar, zeker tot halverwege de rug. Dat is dan weer iets dat ik niet zie bij wielrensters. Die dragen het hooguit tot in de nek, maar ik kijk nooit naar wielrennen. Hooguit als het in het nieuws voorkomt, dus ben geen expert.
Dogma F
- daniel1975
- Forum-lid HC
Er schuiven regelmatig vrouwelijke influenza-ers door mijn Insta tijdlijn. Zien er uit als rijdende etalagepoppen en krijgen vanalles gesponsord. Mateloos irritant dat grote professionele bedrijven als bijv Garmin nog steeds voor die onzin vallen.
Maar dit is wel beetje offtopic hier.
Nou, zag die beelden van de laatste km net pas. Wat n bizarre aankomst (nu t nat lag). Vos anticipeerde wel goed zeg. Die had denk ik info van n verkenner gehad. Mooie overwinning die gedonder van dag ervoor weer wat goedmaakt.
-
- Forum-lid
Bij mij werkt deze reclame juist tegenovergesteld. Ik krijg juist meer aversie tegen een merk wanneer het zo groot inzet op marketing via influencers. En zeker op dames waarbij het grotendeels om het uiterlijk gaat.daniel1975 schreef: ↑05 mei 2025 22:42 Er schuiven regelmatig vrouwelijke influenza-ers door mijn Insta tijdlijn. Zien er uit als rijdende etalagepoppen en krijgen vanalles gesponsord. Mateloos irritant dat grote professionele bedrijven als bijv Garmin nog steeds voor die onzin vallen.