Hotel Alù Bormio
Daar ben ik in september 2021 geweest. Luxe.
Prijs was toen redelijk betaalbaar omwille van mindere bezetting wegens corona.
Fietskelder met enkele voorzieningen.
Standplaats: Bormio
Uiteindelijk gewoon via airbnb huisje gehuurd net buiten bormio.
1e dag de gavia om in te komen op en neer,
33x dood gegaan..was om 10 uur vertrokken was heel snel 30+gr en geen wind..viel vies tegen
2e dag bormio-stelvio-umbrailpass-prato-stelvio-bormio...
Bormio stelvio omhoog top..beetje wind...schaduw..afdeling umbrail top..in prato effe een taartje en cola en toen stelvio omhoog...weer 30gr plus
68x dood gegaan en 3km voor het einde begon het hard te waaien en te regen en te haggelen..uiteindelijk boven gekomen en in de stervens kou/ regen naar beneden...ben echt 10x me eigen tegen gekomen...maar epische toch wel.
3e dag mortirolo vanuit mazzo,
Stja...ik persoonlijk vondt hem heel heftig...weer 30gr +..
Weinig kunnen genieten..
Was een mooie omgeving en een goeie 7000 hoogte meters in 3 dagen.
1e dag de gavia om in te komen op en neer,
33x dood gegaan..was om 10 uur vertrokken was heel snel 30+gr en geen wind..viel vies tegen
2e dag bormio-stelvio-umbrailpass-prato-stelvio-bormio...
Bormio stelvio omhoog top..beetje wind...schaduw..afdeling umbrail top..in prato effe een taartje en cola en toen stelvio omhoog...weer 30gr plus
68x dood gegaan en 3km voor het einde begon het hard te waaien en te regen en te haggelen..uiteindelijk boven gekomen en in de stervens kou/ regen naar beneden...ben echt 10x me eigen tegen gekomen...maar epische toch wel.
3e dag mortirolo vanuit mazzo,
Stja...ik persoonlijk vondt hem heel heftig...weer 30gr +..
Weinig kunnen genieten..
Was een mooie omgeving en een goeie 7000 hoogte meters in 3 dagen.
Klinkt als een leuk tripje 

Was het ook,
Goed gezelschap,
Goed gegeten,
Schitterend omgeving,
En ja het blijft zwaar voor de meeste en dood gaan mag , des te mooier als je boven komt.
Genoten 100%
Afgezien 100%
-
- Forum-lid HC
Klinkt als een top vakantie, lekker uitgerust ook
.
Mentaal rust ik daar wel vanuit.
Klinkt wel herkenbaar voor dat gebied.
30 graden en geen wind en een half uur later 5 graden en wind en regen. Dat is natuurlijk echt wel een aanslag op je lichaam.
Ik zie geen enkele foto van je dus dat was het episch, van epische ritten zijn geen foto's

Mentaal rust ik daar wel vanuit.
Klinkt wel herkenbaar voor dat gebied.
30 graden en geen wind en een half uur later 5 graden en wind en regen. Dat is natuurlijk echt wel een aanslag op je lichaam.
Ik zie geen enkele foto van je dus dat was het episch, van epische ritten zijn geen foto's

Profiel van de Gavia is aardig verneukeratief. Je denkt 5% gemiddeld is lekker draaien maar dat valt vies tegen.
Laatste keer dat ik Stelvio gedaan heb ging die precies twee dagen later dicht wegens sneeuwstormen.
Laatste keer dat ik Stelvio gedaan heb ging die precies twee dagen later dicht wegens sneeuwstormen.
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021