Benoot ook, naar het schijnt.
Wielerseizoen 2025
-
- Forum-lid
Die mannen willen misschien iets meer voor eigen kansen rijden ipv in een een strak regime te zitten!
Vooral van Benoot kan ik me dat voorstellen!! Die rijdt al een heeel voorjaar sterk mee maar mist de support van de ploeg. Omdat die andere prioriteiten hebben.
Een hele sterke renner met veel potentie, die moet zich echt kunnen ontwikkelen als ritten kaper en beschermde renner in klassiekers vind ik.
Vooral van Benoot kan ik me dat voorstellen!! Die rijdt al een heeel voorjaar sterk mee maar mist de support van de ploeg. Omdat die andere prioriteiten hebben.
Een hele sterke renner met veel potentie, die moet zich echt kunnen ontwikkelen als ritten kaper en beschermde renner in klassiekers vind ik.
Adversity is the Catalyst of Change
Als kopman gaat hij niet zo snel een klassieker van naam meer winnen denk ik. Dan zijn zijn kansen als schaduwkopman minstens zo groot. Ik vind Kooij dan weer logischer. Voor dat soort renners hebben ze bij Visma geen plaats zolang de sprints de kruimels zijn waar ze van Aert tevreden mee kunnen houden.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja, want Wout rijgt de sprintzeges aaneen de laatste tijd….
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Nouja: als je de klassiekers van dit seizoen een beetje gevolgd hebt dan is Benoot wel een hele stabiele factor hoor!!
Die kan een aantal van die wedstrijden gewoon winnen als hij de juiste begeleiding van de ploeg krijgt lijkt me.
Kooij kan wellicht wat etappes winnen in grote rondes als hij een leadout krijgt!
Ik begrijp wel dat die gasten hun heil ergens anders gaan zoeken hoor.
Die kan een aantal van die wedstrijden gewoon winnen als hij de juiste begeleiding van de ploeg krijgt lijkt me.
Kooij kan wellicht wat etappes winnen in grote rondes als hij een leadout krijgt!
Ik begrijp wel dat die gasten hun heil ergens anders gaan zoeken hoor.
Kooij kan ook best ver komen in klassiekers. Ik vind dat een goede renner.
Benoot is ook een goede renner, maar hij is al wat ouder en gaat hij nog de grote wedstrijden winnen? Die andere kan hij nu in dienst van Visma ook winnen. Hij kan daarbij wel een grote ronde met het team winnen. Dat zie ik bij Decathlon niet zo snel gebeuren.
Benoot is ook een goede renner, maar hij is al wat ouder en gaat hij nog de grote wedstrijden winnen? Die andere kan hij nu in dienst van Visma ook winnen. Hij kan daarbij wel een grote ronde met het team winnen. Dat zie ik bij Decathlon niet zo snel gebeuren.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Visma Lab heeft in deze Giro één groot doel en dat is om met Yates
een goede AK-notering te rijden alsook Kooij te pleasen door hem
alle hulp op sprintzege's te bezorgen.
Wout's functie is dan vooral om voor zowel Yates en Kooij te knechten
en daarnaast 'mag' hij zijn eigen kansen grijpen. Maar in hoeverre komt
dit laatste dan wellicht niet in conflict met Kooij, als ze beiden kans hebben
op een etappezege? en er veel kans is dat er een interne battle ontstaat.

-
- Forum-lid
Waar haal je die informatie vandaan?CALPE schreef: ↑03 mei 2025 09:11
Visma Lab heeft in deze Giro één groot doel en dat is om met Yates
een goede AK-notering te rijden alsook Kooij te pleasen door hem
alle hulp op sprintzege's te bezorgen.
Wout's functie is dan vooral om voor zowel Yates en Kooij te knechten
en daarnaast 'mag' hij zijn eigen kansen grijpen. Maar in hoeverre komt
dit laatste dan wellicht niet in conflict met Kooij, als ze beiden kans hebben
op een etappezege? en er veel kans is dat er een interne battle ontstaat.![]()
Ik lees juist dat Wout van Aert de hoofdrolspeler wordt in de Giro.
Ik ben benieuwd of je die stelling kan staven met bronnen
-
- Forum-lid
Benoot wilde enige tijd terug zo fel naar visma om te kunnen knechten voor van Aert. Het zal dus wel een geldkwestie zijn, In mijn ogen is hij altijd een superknacht geweest die hier en daar wel iets kon winnen, maar kopman? Bij lotto bij gebrek aan beter en reed daar wel mooie koersen en dita uitslagen, maar toch.