Als ik zie hoe veel topvoetballers zich gedragen dan lijkt die training weinig succesvol te zijn….
Remco Evenepoel
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Het is geen doel (op zich) maar een onoverkomelijkheid of een evidentie.lugosi schreef: ↑29 apr 2025 11:38Want dat is een doel op zich natuurlijk....Klein_Verzet schreef: ↑29 apr 2025 11:17 Dat de liefde een talentvolle wielerjongen in de armen bracht van een meisje uit een andere cultuur (of andersom) zou veel vaker mogen gebeuren. ...
Moet je nagaan hoe ze zouden reageren zonder die training . . .daniel1975 schreef: ↑29 apr 2025 11:39Als ik zie hoe veel topvoetballers zich gedragen dan lijkt die training weinig succesvol te zijn….
Ik pak ze wel weer in de afdaling 

En als blikken konden doden waren ik en mijn vrouw er allang niet meer geweest.Orbea schreef: ↑28 apr 2025 08:24Ik durf mijn dochter alleen door een gereformeerd dorp te laten fietsen en ja ook in fietskleding. En mijn dochter is nooit uitgemaakt voor k....rh..r door een gereformeerde. En die hekel daar hebben ze het zelf naargemaakt en niet alleen in Nederland maar door heel Europa.senior schreef: ↑18 apr 2025 15:43 Quote "Mijn dochter zou ik daarom niet graag alleen in haar wielrenoutfit door een Islamtische wijk laten fietsen gezien dit verschil."
Ik zou mijn dochter ook niet graag alleen in een wieleroutfit door een grefo-dorp in de biblebelt zien fietsen op een zondag. Maar hé, laat vooral merken een hekel te hebben aan moslims.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Laten we er geen religie-bashing van maken, maar ik weet uit ervaring ook genoeg dorpen waar je op zondagmorgen eigenlijk niet welkom bent.
-
- Forum-lid
Laten we Christelijken en Moslims niet gaan bashen, maar ik heb ooit tijdens een ritje vanwege hoge nood over een tulsistruik geürineerd, vervolgens ben ik door de gehele Hindoeïstische gemeenschap achtervolgd.
Ik had gedacht dat dit topic over de wielrenner Remco Evenepoel zou gaan, maar de Privé is er niets bij.
Ik had gedacht dat dit topic over de wielrenner Remco Evenepoel zou gaan, maar de Privé is er niets bij.
-
- Forum-lid
ondertussen bij Sporza is er geen vuiltje aan de lucht
Ruben wordt daar (angstvallig?) gespaard vermoed ik
Ruben wordt daar (angstvallig?) gespaard vermoed ik
- daniel1975
- Forum-lid HC
https://x.com/eurosport_nl/status/19169 ... EZNCa1dKzw
Deze is ook wel aardig. Die jongen is er nog niet qua persoonlijkheid zullen we maar zeggen.
Deze is ook wel aardig. Die jongen is er nog niet qua persoonlijkheid zullen we maar zeggen.
-
- Forum-lid
Waarbij ik onderstaand bericht qua nieuw excuus ook wel weer vreemd vind.
https://sporza.be/nl/2025/04/29/mauri-v ... 938942503/
Na de wedstrijd zei Remco gewoon dat hij de benen niet had om te volgen, zelfs niet de groep laat staan de versnellingen. Geen probleem gezien zijn voorbereiding.Thierry le Brun schreef: ↑29 apr 2025 22:21 Waarbij ik onderstaand bericht qua nieuw excuus ook wel weer vreemd vind.
Maar de dag nadien zegt hij dan dat het de fout van de ploeg was en dat hij wel in de groep zou gezeten hebben als zijn team gewerkt had. Een nachtelijke ingeving?
Vreemd.
-
- Forum-lid
Ik ben fan hoor, maart als je zelf een belabberde wedstrijd rijdt kan je beter geen kritirk uiten op je ploeg(maats)
Sterk weerwoord.senior schreef: ↑29 apr 2025 13:20En als blikken konden doden waren ik en mijn vrouw er allang niet meer geweest.Orbea schreef: ↑28 apr 2025 08:24Ik durf mijn dochter alleen door een gereformeerd dorp te laten fietsen en ja ook in fietskleding. En mijn dochter is nooit uitgemaakt voor k....rh..r door een gereformeerde. En die hekel daar hebben ze het zelf naargemaakt en niet alleen in Nederland maar door heel Europa.senior schreef: ↑18 apr 2025 15:43 Quote "Mijn dochter zou ik daarom niet graag alleen in haar wielrenoutfit door een Islamtische wijk laten fietsen gezien dit verschil."
Ik zou mijn dochter ook niet graag alleen in een wieleroutfit door een grefo-dorp in de biblebelt zien fietsen op een zondag. Maar hé, laat vooral merken een hekel te hebben aan moslims.