Ik kan uit ervaring zeggen dat de custom collectie op de zeem na verschilt van de reguliere collectie. De broek die ik link heeft een gripper aan de pijpen. Mijn fietsclub rijdt ook in Kalas maar ik merk echt verschil tussen de reguliere en custom lijn.Pitti Carabinieri schreef: ↑26 apr 2025 10:34
Ik heb een broek van kalas via het custom programma ooit aangeschaft, maar die elastiek onder aan de piepen is gewoon cheap. Een gripper aan de binnenkant pijp vind ik netter en luxer.
La Passione CC
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
De mensen achter La Passione hebben een nieuw merk: Noove. De website is inmiddels live: https://noove.cc/
Poeh. Hoge prijzen. Niet voor mij.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Kan iemand de titel van dit topic aanpassen wellicht? Ik zag een bericht op Reddit, waar Noove / La Passione zelf op reageerde dat ze inderdaad opnieuw begonnen zijn. Op de stockfoto's van de nieuwe site zie je hier en daar nog wat oude La Passione shirts liggen.
Ben benieuwd, ik heb best wat van La Passione. Maar voor deze prijzen ga ik wachten op de Sale. En ik ben benieuwd of ze het redden, want het is behoorlijk druk in het te dure premium hippe instagram fietsgebeuren.
Ben benieuwd, ik heb best wat van La Passione. Maar voor deze prijzen ga ik wachten op de Sale. En ik ben benieuwd of ze het redden, want het is behoorlijk druk in het te dure premium hippe instagram fietsgebeuren.
Ik pak ze wel weer in de afdaling 

Ooit 2x wat besteld en was beide keren best wel blij met jack en jersey.
Kreeg nu mailing van Noove.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Ten years after shaping La Passione — one of the world’s benchmark direct-to-consumer cycling labels — we reached a clear conclusion: when production races ahead of real demand, quality and the planet pay the price.
So we wiped the slate clean and started again. Noove is the result: a lean capsule that gives you everything you need and nothing you don’t.
What makes Noove different
— Ultra-focused range
— Limited-run, local production
— Lower-impact materials
— One fair price, all year. if we make too much, that’s on us.
The first batch is live right now. If you’re ready to travel lighter — and keep only what earns its space — we’d love to join you on your next outing.
Ride conscious,
The Noove Team
Kreeg nu mailing van Noove.
Ten years after shaping La Passione — one of the world’s benchmark direct-to-consumer cycling labels — we reached a clear conclusion: when production races ahead of real demand, quality and the planet pay the price.
So we wiped the slate clean and started again. Noove is the result: a lean capsule that gives you everything you need and nothing you don’t.
What makes Noove different
— Ultra-focused range
— Limited-run, local production
— Lower-impact materials
— One fair price, all year. if we make too much, that’s on us.
The first batch is live right now. If you’re ready to travel lighter — and keep only what earns its space — we’d love to join you on your next outing.
Ride conscious,
The Noove Team
Canyon Aeroad / Canyon Grizl / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)
Ik kreeg de mail ook. Als ik dan dit lees “ One fair price, all year”. Betekend dat geen Sale meer?
Tja ik ben benieuwd wie er dan 150 euro gaat betalen voor een redelijk basic shirtje.
Mmm kleine correctie eigenlijk dan 162 euro. #Verzendkosten Free on orders over €180
€12 flat rate for orders under €180
Tja ik ben benieuwd wie er dan 150 euro gaat betalen voor een redelijk basic shirtje.
Mmm kleine correctie eigenlijk dan 162 euro. #Verzendkosten Free on orders over €180
€12 flat rate for orders under €180
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
Ik ben erg tevreden over mijn La Passione kleding maar wel altijd al in de aanbieding gekocht.
Daarnaast heb ik nog veel meer merken waar ik gewoon tevreden over ben.
Volgens mij mikken ze niet op de doorsnee fietser zoals ik maar tegelijkertijd denk ik dat die nichemarkt heel lastig is om daarin overeind te blijven.
Ik gun het ze van harte maar ik vrees het ergste.
Daarnaast heb ik nog veel meer merken waar ik gewoon tevreden over ben.
Volgens mij mikken ze niet op de doorsnee fietser zoals ik maar tegelijkertijd denk ik dat die nichemarkt heel lastig is om daarin overeind te blijven.
Ik gun het ze van harte maar ik vrees het ergste.
Nah, 150 EUR voor een premium shirt is toch ook weet niet zo heel raar tegenwoordig? Veel Rapha shirts, om een naam te noemen, zijn duurder. Ik ga het voor die prijs (ook) niet kopen. En inderdaad, stuur het dan in elk geval gratis op, met je 180 EUR free shipping minimum.
Hun uitdaging zal zijn om met een nieuwe naam dit soort prijzen weer te rechtvaardigen. We zullen vast wel weer overspoeld worden met Insta-hipsters met Noove shirts.
Die email is gewoon marketing bullshit. Ik snap nooit waarom bedrijven dat soort drek sturen. Zeg gewoon waar het op staat. Het is geklapt maar we beginnen graag weer opnieuw met dezelfde kwaliteit oid. Maar ik zal er wel weer te calvinistisch naar kijken.
Ik las op Reddit ook dat ze vanuit Italie naar Zwitserland zijn vertrokken (Lugano, net over de grens), maar dat leveren in Zwitserland dan weer niet kan. Dat riekt ook niet helemaal fris.
Hun uitdaging zal zijn om met een nieuwe naam dit soort prijzen weer te rechtvaardigen. We zullen vast wel weer overspoeld worden met Insta-hipsters met Noove shirts.
Die email is gewoon marketing bullshit. Ik snap nooit waarom bedrijven dat soort drek sturen. Zeg gewoon waar het op staat. Het is geklapt maar we beginnen graag weer opnieuw met dezelfde kwaliteit oid. Maar ik zal er wel weer te calvinistisch naar kijken.
Ik las op Reddit ook dat ze vanuit Italie naar Zwitserland zijn vertrokken (Lugano, net over de grens), maar dat leveren in Zwitserland dan weer niet kan. Dat riekt ook niet helemaal fris.
Ik pak ze wel weer in de afdaling 

Het grootste 'probleem' dat ik er me heb is dat die kleine batches gebracht worden als het summum van duurzaamheid. Daar zit natuurlijk wel wat in, maar over andere aspecten van duurzaamheid wordt een beetje vaag gedaan. Mij bekruipt dan toch het gevoel dat die small batches een economisch motief hebben. Nooit meer sale en de makers blijven dus ook nooit met zooi zitten.
Er is voor mij nog wel wat meer nodig om dit soort bedragen neer te leggen op basis van vage duurzaamheidsclaims. En dat zeg ik als iemand die best wel wat meer wil betalen voor een duurzaam product.
Er is voor mij nog wel wat meer nodig om dit soort bedragen neer te leggen op basis van vage duurzaamheidsclaims. En dat zeg ik als iemand die best wel wat meer wil betalen voor een duurzaam product.