Of een volledig vlakke rit gaan rijden.ColumsbusMJ schreef: ↑21 apr 2025 19:23 Als je al moeite hebt met de Cauberg, dan moet je vaker fietsen.

Fiets Magazine nr. 5-2025 (incl. de zomer special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Of een volledig vlakke rit gaan rijden.ColumsbusMJ schreef: ↑21 apr 2025 19:23 Als je al moeite hebt met de Cauberg, dan moet je vaker fietsen.
Hm, ben hier een local en zelf rijd ik al lang niet meer mee om verschillende redenen (massaliteit, veel geld betalen om in mijn achtertuin te rijden enzo.)BTL schreef: ↑21 apr 2025 07:37 De gekste situaties onderweg tegengekomen met ander verkeer maar ook met andere wielrenners die niet de toertocht rijden maar zelfs op deze dag nog tegen het parcours in gaan rijden en dan moeilijk doen dat de weg voor iedereen is en men aan de kant moet (feitelijk natuurlijk juist, maar ga nou even een dagje richting België...).
Als het een wandelende vrouw was geweest op de Cauberg had ik het plaatje niet geplaatst. Het waren trouwens 2 mannen die daar liepen.Oldandslow2 schreef: ↑21 apr 2025 19:19 Is jouw vrouw de fietsende dame met twee vingers in de neus of de wandelende vrouw op het tweede plaatje?
Veel sneller natuurlijk, met 1 wiel heb je minder weerstand dan met 2 wielen op t wegdek.colnagofreak schreef: ↑22 apr 2025 18:36 Zonder vingers in de neus!![]()
https://www.wielerflits.nl/nieuws/het-i ... vY03T5c6Uw