Commentaar op commentaar
-
- Forum-lid
Gelukkig blijft hij dat de rest van de koers ook stug volhouden. Hij is dus wel consequent.daniel1975 schreef: ↑23 apr 2025 17:07 Ik zit 3 min de dameskoers Waalse Pijl te kijken op Sporza en heb de commentator van dienst al 6x “de wereldkampioen” horen zeggen. Doodvermoeiend.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Klopt. Doet ie altijd volgens mij, andere jaren ook vaak gehoord. Was even vergeten hoe irritant het was. Even los van de obsessieve focus op Kopecky, die was duidelijk gewoon niet goed genoeg (en ruim vooraf zichtbaar).uninvitedguest schreef: ↑23 apr 2025 17:57Gelukkig blijft hij dat de rest van de koers ook stug volhouden. Hij is dus wel consequent.daniel1975 schreef: ↑23 apr 2025 17:07 Ik zit 3 min de dameskoers Waalse Pijl te kijken op Sporza en heb de commentator van dienst al 6x “de wereldkampioen” horen zeggen. Doodvermoeiend.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Heb je ook het item 'plassen op de fiets' gehoord?
De tandem Van Gucht-Beyen gaat de controverse niet uit de weg.
Maar of dit een goede sportreportage oplevert, dat is een ander verhaal.
'de wereldkampioen ' was idd niet goed genoeg om een rol van betekenis te spelen.
De tandem Van Gucht-Beyen gaat de controverse niet uit de weg.
Maar of dit een goede sportreportage oplevert, dat is een ander verhaal.
'de wereldkampioen ' was idd niet goed genoeg om een rol van betekenis te spelen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het was zeiken over pissen was mijn conclusie 
Lotte oogt sowiso dit voorjaar niet superfris. RVV heeft ze mooi gegund gepakt, maar het was nergens overtuigend zoals ze afgelopen 2 jaar rond reed.
Puck WK mtb, touretappe, klassieker: begint mooi vorm te krijgen.

Lotte oogt sowiso dit voorjaar niet superfris. RVV heeft ze mooi gegund gepakt, maar het was nergens overtuigend zoals ze afgelopen 2 jaar rond reed.
Puck WK mtb, touretappe, klassieker: begint mooi vorm te krijgen.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Je bedoelt dat hun bijdrage opeens nuttiger lijkt door de nutteloze bijdrage van die dude op de moto?CampaYolo schreef: ↑22 apr 2025 16:48 Ik denk dat het voor de vaste commentatoren ook wel eens fijn is om een ander aan het woord te kunnen laten.
Onbewust geeft dat een andere dynamiek aan de uitzending, zeker bij de radio verslaggeving.
Je mist het pas als het er niet meer is, maar dan is het te laat.

Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Waarom???????
Dit was toch een mooi voorbeeld over hoe er foute informatie te vinden is op het internet?
Ik zag daar niets aanstootgevend in.
Wat is er mis als iemand Amy Pieters per ongeluk ziet als de moeder van Puck Pieterse???????