La Passione CC
Uitverkoop is prima toch? Elk kledingmerk budgetteert hun verkopen obv adviesprijs t/m de sale (als het goed is). Mijn vrouw heeft jarenlang in de mode gewerkt. Inkoopprijs ligt meestal al ruim onder de saleprijs. Laat staan wat ze verdienen als je iets koopt voor een normale prijs. Bleeders zijn de huurprijzen en diefstal overigens.
Maar ik denk dat dit gedaan is. Website plat, dus geen inkomsten. Dan gaat het hard.
Maar ik denk dat dit gedaan is. Website plat, dus geen inkomsten. Dan gaat het hard.
Ik pak ze wel weer in de afdaling 

Dat is al weken geleden bevestigd.
-
- Forum-lid
Wellicht dat de vraag al eens ergens voorbij is gekomen, maar hebben jullie goede alternatieven voor de bibs van La passione.
Lang, simpel design, redelijke prijs?
Ik kijk naar maap, PSN en SYN, maar die zijn al snel EUR250+
Lang, simpel design, redelijke prijs?
Ik kijk naar maap, PSN en SYN, maar die zijn al snel EUR250+
Ja ik heb 2 bibs van La Passione. 1.78mtr en 70kg maat S ter info. Fijne bibs maar had iets strakker mogen zijn rond het zeem deel / schaamstreek. Mijn Gobik, ook maat S zit daar ( zeem deel / schaamstreek ) strakker en daardoor comfortabeler.
De zemen van La Passione zijn wel goed en goed gepositioneerd. Compressie op de bovenbenen is iets meer dan ik van Assos gewend was, maar minder fijn dan Gobik.
Als ik nu een nieuwe broek zou kopen … Gobik Absolute 6.0 voor mijn postuur - qua afwerking ook heel erg netjes. Ik heb er pas geleden 2 van besteld. Én prima compressie en uiterst comfortabel !
Ik weet het : tis reclame maar :
https://www.futurumshop.nl/gobik-unity- ... eren.phtml
De zemen van La Passione zijn wel goed en goed gepositioneerd. Compressie op de bovenbenen is iets meer dan ik van Assos gewend was, maar minder fijn dan Gobik.
Als ik nu een nieuwe broek zou kopen … Gobik Absolute 6.0 voor mijn postuur - qua afwerking ook heel erg netjes. Ik heb er pas geleden 2 van besteld. Én prima compressie en uiterst comfortabel !
Ik weet het : tis reclame maar :
https://www.futurumshop.nl/gobik-unity- ... eren.phtml
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 

Mijn favoriete broeken van La Passione beginnen langzamerhand wat sleets te worden.
Onderzoek leert mij dat daar een zeem van Elastric Interface in zat, ik meen iets zoals het type Gamma N3X 3D uit de huidige lijn. Tot nu heb ik alleen deze broek kunnen vinden die dezelfde zeem gebruikt: https://theblackbibs.com/collections/me ... te-bibs-3d
Als iemand een alternatief dichter bij huis weet, houd ik mij aanbevolen.
Onderzoek leert mij dat daar een zeem van Elastric Interface in zat, ik meen iets zoals het type Gamma N3X 3D uit de huidige lijn. Tot nu heb ik alleen deze broek kunnen vinden die dezelfde zeem gebruikt: https://theblackbibs.com/collections/me ... te-bibs-3d
Als iemand een alternatief dichter bij huis weet, houd ik mij aanbevolen.
Laatst gewijzigd door c.zaballa op 22 apr 2025 23:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gazelle Team TVM \'99
Ben fan van de Bioracer Epic. Maar zou iets langer mogen. Heb niet eerder gezien dat Bioracer langere broeken heeft.
Waar kan ik die vinden?
Canyon Aeroad / Canyon Grizl / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)
Goede vraag,wij bestellen via de club.
Ik zou ze bellen in dit geval,wij konden alleen de Epic serie met langere pijp bestellen.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
-
- Forum-lid
Dank voor het meedenken.
Gobik ziet er top uit en ook kekke kleurtjes in de aanbieding.
Ik heb een broek van kalas via het custom programma ooit aangeschaft, maar die elastiek onder aan de piepen is gewoon cheap. Een gripper aan de binnenkant pijp vind ik netter en luxer.
Rocacorba heeft ook nieuwe simpele broeken. En waarop groot Mallorca staat. Daar kan ik niet mee wegkomen aangezien ik nog nooit op Mallorca heb gefietst, maar zou wel een mooie doelstelling kunnen zijn;)
Gobik ziet er top uit en ook kekke kleurtjes in de aanbieding.
Ik heb een broek van kalas via het custom programma ooit aangeschaft, maar die elastiek onder aan de piepen is gewoon cheap. Een gripper aan de binnenkant pijp vind ik netter en luxer.
Rocacorba heeft ook nieuwe simpele broeken. En waarop groot Mallorca staat. Daar kan ik niet mee wegkomen aangezien ik nog nooit op Mallorca heb gefietst, maar zou wel een mooie doelstelling kunnen zijn;)