Vrouwenwielrennen
Je had gezien dat Mischa Bredewold haast kreeg? Ik heb het zelf niet gezien. Dat had wel met het bier te maken, maar niet dat ze moest plassen. Bij "In de waaier" vertelde ze wat er aan de hand was. Ze bedacht plotseling dat ze bij de dopingarts niet had opgegeven dat ze alcohol had gebruikt. Dat wilde ze nog snel toevoegen op de lijst. Waarschijnlijk was het alcoholvrij, dus paniek om niks.
Amstel 0,0 wordt d.m.v. vacuümdestillatie van alcohol ontdaan en dan heb je ongeveer 0,02%. Dat is tegenwoordig zo bij bijna alle grote spelers. 0,1-0,5% krijg je als je gebruik maakt van gisstammen die nauwelijks alcohol produceren of door filtering. Dat zijn in principe verouderde methodes.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Benieuwd of Demi nu zondag wel LBL pakt, anders valt het haar denk ik toch tegen.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid HC
Als Pieterse zondag wil winnen, dan zal het denk ik solo moeten gaan worden denk ik.
Dit is misschien wel de heuvelklassieker die haar het minste ligt.
Dit is misschien wel de heuvelklassieker die haar het minste ligt.
-
- Forum-lid
Bij de mannen smakte het Deense sprookje tegen de grond, bij de vrouwen geen sprookje maar wel een boek van Annemiek dat Puck meenam de Muur op. De les was heel kort samen te vatten: geduld en wachten. Zelf had ze al besloten om bij 't bordje 150m te gaan. Aldus geschiedde, zodat ze juichend de meet passeerde. Bij mij in de straat woont niemand die niet blij wordt van Puck Pieterse.
-
- Forum-lid
Zelfs Demi Vollering legde zich zeer gewillig neer bij haar nederlaag; naast Puck Pieterse op 't asfalt. En nee, ik woon niet in Zwitserland.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vollering was in elk geval een stuk relaxter na de finish dan vorig jaar.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Niet goed genoeg in de klassiekers denk ik. Meer een constante ronderenster is mijn inschattting.
Bij de dames is het spannend in LBL.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/