Ervaringen met Aliexpress wielen
-
- Forum-lid HC
Dat klopt, dat moet je wel je best doen. Ik heb wel een keer een tune body echt doorgedraaid, die banen waren zo dun die schoot gewoon door.
Daarna hebben ze 1 kleine stalen stripje in de body gelegd, probleem over.
Daarna hebben ze 1 kleine stalen stripje in de body gelegd, probleem over.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik denk niet zo direct aan een designfout, HG bestaat dan ook al 35 jaar zo goed als ongewijzigd. M'n eerste racefiets (1982) had een Shimano 600EX (6-speed) groep, die had ook al een body met een vergelijkbaar design als de latere HG. Ik denk vooral dat het gebruikte metaal (zacht gelegeerd alu) het probleem is, zeker in combinatie met een cassette met veel losse kransen.
-
- Forum-lid
Waarom propt giant nou 6bolt schijven op die pr-2 standaard wielen van mn TCR, moet ik ook nog eens nieuwe remschijven kopen als ik die mooie csc wielen wil kopen... daar gaat nog een kleine 70 extra euros
Er zijn body's met 'anti-bite', voorzien van harder metaal of een strip van hard metaal overdwars.jakkel schreef: ↑23 apr 2025 12:24 Ik denk niet zo direct aan een designfout, HG bestaat dan ook al 35 jaar zo goed als ongewijzigd. M'n eerste racefiets (1982) had een Shimano 600EX (6-speed) groep, die had ook al een body met een vergelijkbaar design als de latere HG. Ik denk vooral dat het gebruikte metaal (zacht gelegeerd alu) het probleem is, zeker in combinatie met een cassette met veel losse kransen.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Heb me in het versneld effe ingelezen hier. CSC france dus.
Zijn er hier ook forummers uit BE die zonder probs de levering hebben aangekregen ? Of enkel uit NL ?
Ik wacht nog effe, ik ga nog snel volgende week op vakantie, en wil graag thuis kunnen zijn als de wielen verzonden worden.
Zijn er hier ook forummers uit BE die zonder probs de levering hebben aangekregen ? Of enkel uit NL ?
Ik wacht nog effe, ik ga nog snel volgende week op vakantie, en wil graag thuis kunnen zijn als de wielen verzonden worden.
Tarmac SL7 slecht weer fiets
-
- Forum-lid
Jazeker, binnen de week na bestelling thuis geleverd, zonder extra kosten of wat dan ook.sworkskid schreef: ↑23 apr 2025 12:38 Heb me in het versneld effe ingelezen hier. CSC france dus.
Ze kwamen wel uit Spanje dus niet uit een Frans magazijn zoals op hun site staat.
Ben er nu al een paar duizend km mee aan het rijden, volledig naar wens tot nu toe.
Of je regelt adapters. Dan ben je een stuk goedkoper uit.SehrFahrrad schreef: ↑23 apr 2025 12:26 Waarom propt giant nou 6bolt schijven op die pr-2 standaard wielen van mn TCR, moet ik ook nog eens nieuwe remschijven kopen als ik die mooie csc wielen wil kopen... daar gaat nog een kleine 70 extra euros
Ook zonder problemen of extra kosten ontvangen in BE, kwamen bij mij ook uit Spanje.sworkskid schreef: ↑23 apr 2025 12:38 Heb me in het versneld effe ingelezen hier. CSC france dus.
Wilier Cento1Air (2017)
Specialized Crave (2013)
Specialized Crave (2013)