Het niet-fietssport andere leuke sporten onderwerp!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gekke safety car situaties uitgezonderd geloof ik nooit dat Norris Max morgen voorbij gaat.
1 Pia, 2 Rus, 3 Ver gok ik.
En als Max in de Mercedes of McLaren had gezeten stond hij al 25 punten los in het WK.
1 Pia, 2 Rus, 3 Ver gok ik.
En als Max in de Mercedes of McLaren had gezeten stond hij al 25 punten los in het WK.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Alleen willen de huidige rijders van die teams dat niet horen. Hoewel ze het eigenlijk ook wel weten. Max een keer bij een ander team , lijkt mij mooi om te zien. Het heeft allebei zo zijn charme: de hele carrière bij één team of bij verschillende teams succesvol.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Samen met Gianpiero Lambiase naar Ferrari lijkt mij wel mooi. En Max en Leclerc kunnen elkaar ook goed hebben.
Dat aangekochte renpaard daar blijkt niet veel meer te zijn dan een sierpony, die gaat Ferrari geen WK maken.
Dat aangekochte renpaard daar blijkt niet veel meer te zijn dan een sierpony, die gaat Ferrari geen WK maken.
Inderdaad,past ook totaal niet bij Ferrari.daniel1975 schreef: ↑20 apr 2025 11:49 Samen met Gianpiero Lambiase naar Ferrari lijkt mij wel mooi. En Max en Leclerc kunnen elkaar ook goed hebben.
100% dat Ferrari met Max en Lambiase het WK winnen.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ham past daar totaal niet.
De echte klasse is Ferrari wel klein beetje kwijt, weinig écht mooie potentiele klassiekers gemaakt laatste jaren.
-
- Forum-lid
Gasten! De AGR ontploft op het moment en jullie gaan het over F1 hebben?!
Adversity is the Catalyst of Change
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zucht….vroeger waren raceincidenten in de startronde normaal. Nu krijg je direct een penalty. Wat een gezeik.
Dit jaar zou het kampioenschap spannender worden dan ooit. Doordat dit het laatste jaar van het huidige reglement is, zou het niveau verschil tussen de verschillende teams klein zijn. In de praktijk lijkt de wedstrijd in de kwalificatie of de eerste bocht te worden beslist. Dit reglement was bedoeld om kort achter elkaar te kunnen rijden. Dat is misschien één seizoen goed gegaan. Daarna kwamen er toch weer zoveel vleugeltjes en richeltjes op de auto dat de vuile lucht terug kwam. Toch nog een paar mooie acties gezien zoals Piastri op Hamilton.
-
- Forum-lid HC
Als je Verstappen heet, dan sta je al 1-0 achter. En Piastri is uit hetzelfde hout gesneden.daniel1975 schreef: ↑20 apr 2025 19:20 Zucht….vroeger waren raceincidenten in de startronde normaal. Nu krijg je direct een penalty. Wat een gezeik.
Ik verwacht nog wel een bijzonder jaar met die twee. Norris mist in mijn ogen net dat beetje extra dat nodig is om kampioen te worden.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Probleem zijn Liberty en de huidige circuits. Gewoon ouderwetse grintbakken ipv al dat uitloopasfalt. Wedden dat die gasten op de cm nauwkeurig weten hoe ver ze kunnen gaan?
Deze overbetaalde stratencircuits zijn veel te krap voor de huidige F1 autos.
Piastri vs Verstappen wordt leuk dit jaar. Beide. Pure racers. Hopen dat niet de stewards dit seizoen gaan beslissen.
Hamilton kon ik wel om grinniken:
- outqualified door zijn teamgenoot
- outqualified door de persoon die hij verving
- outqualified door de persoon die hem verving
Deze overbetaalde stratencircuits zijn veel te krap voor de huidige F1 autos.
Piastri vs Verstappen wordt leuk dit jaar. Beide. Pure racers. Hopen dat niet de stewards dit seizoen gaan beslissen.
Hamilton kon ik wel om grinniken:
- outqualified door zijn teamgenoot
- outqualified door de persoon die hij verving
- outqualified door de persoon die hem verving
Max was er weer helemaal klaar mee,Quote :
Het is beter om niets te zeggen, want alles wat ik zeg kan me in de problemen brengen”, aldus Verstappen. ,,Het heeft ook te maken met de wereld, zoals die nu is. Soms worden je woorden weer uit hun verband gerukt. Het wordt blijkbaar niet door iedereen geapprecieerd als je de waarheid wil vertellen. Sommige mensen kunnen daar niet mee omgaan.”
Het is beter om niets te zeggen, want alles wat ik zeg kan me in de problemen brengen”, aldus Verstappen. ,,Het heeft ook te maken met de wereld, zoals die nu is. Soms worden je woorden weer uit hun verband gerukt. Het wordt blijkbaar niet door iedereen geapprecieerd als je de waarheid wil vertellen. Sommige mensen kunnen daar niet mee omgaan.”