Amstel Gold Race 2025 zaterdag 19 april
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waarom moeten we anno nu nog steeds nummers ophalen? Dat kan toch veel slimmer met een qr code op je telefoon oid?
Ik doe het zelden als ik een georganiseerde tocht rijdt. Dan rij ik gewoon mee met betaalbewijs op mijn telefoon.
Ik doe het zelden als ik een georganiseerde tocht rijdt. Dan rij ik gewoon mee met betaalbewijs op mijn telefoon.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waar mag ik hem ophalen? 

Ik heb die bordjesfetish nooit begrepen.
Maar ben wel heel serieus: beste manier om diefstal tegen te gaan is om niet verplicht je fiets achter te hoeven laten.

Maar ben wel heel serieus: beste manier om diefstal tegen te gaan is om niet verplicht je fiets achter te hoeven laten.
-
- Forum-lid HC
9 van de 10 tochten zou dat heel makkelijk kunnen.
Maar dat stuurbordje is toch een bewijsstuk voor alle zelfbenoemde influencers en wannabees.
Maar dat stuurbordje is toch een bewijsstuk voor alle zelfbenoemde influencers en wannabees.
Die bordjes zijn alleen maar irritant inderdaad maar helpen wel bij de foto herkenning, al werkt het uploaden van je strava rit tegenwoordig beter natuurlijk. Verder is het gewoon een deel van de beleving bij veel koersen en een kans voor de sponsors om hun waren te tonen
Ik ben bang dat mijn 205 er niet meer zo gepoetst en deukvrij uitziet. Maar ruilen tegen een Lamborghini is altijd bespreekbaardaniel1975 schreef: ↑18 apr 2025 22:01 Waar mag ik hem ophalen?

Als je dan toch aan zo'n mega evenement meedoet, dan vind ik zo'n bordje aan mn stuur wel iets hebben eigenlijk. Leuk als aandenken aan de muur van de schuur, en onderweg straalt het wat saamhorigs uit.
De uitgifte ervan, dat moet efficiënter kunnen lijkt me. Ik heb hem al lang niet gereden, maar vroegah kon je stuurbordjes ook vooraf thuisgestuurd krijgen toch?
-
- Forum-lid
Tuurlijk, fiets van pak'em beet gem. 7k+ onbeheerd achterlaten moet gewoon kunnen.....................daniel1975 schreef: ↑18 apr 2025 22:01 Maar ben wel heel serieus: beste manier om diefstal tegen te gaan is om niet verplicht je fiets achter te hoeven laten.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Bij de RVV voor de gewone fietser werden diegenen zonder bordje er op verschillende plaatsen uitgehaald.
Sommige delen van het parcours, beklimmingen, waren enkel toegankelijk voor ingeschreven, lees betalende, deelnemers.
Sommige delen van het parcours, beklimmingen, waren enkel toegankelijk voor ingeschreven, lees betalende, deelnemers.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
Stuur een polsbandje oid op, maak een soort van tolpoortjessysteem waar je met de fiets doorheen kunt lopen en dan bordje meekrijgt: regel iets want diefstal komt gewoon heel vaak voor.
Bij de Bartje200 was een bewaakte stalling. Bij het ingaan kreeg de fiets een bandje met een nummer en de eigenaar een kaartje met dezelfde nummer. Wanneer je er weer uit wilde was je verplicht dat kaartje te laten zien. Zo kan het dus ook.
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid HC
Gisteren weer de 240 kilometer editie gereden, gelukkig weer met perfect weer, evenals vorig jaar.
Na ruim 20 edities denk ik er nu wel over om volgend jaar misschien toch eens de 150 kilometer te rijden.
Kwam overal weer fietsend boven, maar de afstand gaat in mijn hoofd zitten, omdat je weet dat er na de 200 kilometer de Kruisberg, Eyserbosweg en Keutenberg nog komen als scherprechters. A, fijn het is weer volbracht en wel weer genoten van het mooie Limburgse landschap en de sfeer, zeker met het mooie weer erbij.
Na ruim 20 edities denk ik er nu wel over om volgend jaar misschien toch eens de 150 kilometer te rijden.

Kwam overal weer fietsend boven, maar de afstand gaat in mijn hoofd zitten, omdat je weet dat er na de 200 kilometer de Kruisberg, Eyserbosweg en Keutenberg nog komen als scherprechters. A, fijn het is weer volbracht en wel weer genoten van het mooie Limburgse landschap en de sfeer, zeker met het mooie weer erbij.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!