Verstappen is beter, de beste in de auto ooit (Al blijft het met sommige tijden lastig verglijken)daniel1975 schreef: ↑19 apr 2025 16:14 Senna was een held omdat hij Braziliaans was (die zijn wat uitbundiger in hun heldenverering), een steengoede regenrijder en stierf in de auto. Was hij echt zo veel beter dan bijv Prost?
Wat Max flikte in 2021 was net zo verrassend en zijn regenraces zijn minimaal niveau Senna. En bewees dat hij wel onder druk kan presteren itt Hamilton die in Baku onder druk zijn WK heeft vergooit.
Wielerseizoen 2025
-
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lastig vergelijken. Schumacher komt ook in de buurt. Van alle actieve coureurs niemand.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Soms zou ik willen dat er topic was waar het over alle andere sporten zou kunnen gaan, behalve wielrennen. In plaats van hier zop off-topic te gaan.
Oh wacht......
Oh wacht......
-
- Forum-lid
Ook wel benieuwd naar O'Sullivan.
-
- Forum-lid
Ik ook!Tussendoor schreef: ↑19 apr 2025 20:57 Soms zou ik willen dat er topic was waar het over alle andere sporten zou kunnen gaan, behalve wielrennen. In plaats van hier zop off-topic te gaan.
Oh wacht......
oh wacht.. er bestaat zo’n topic
Adversity is the Catalyst of Change
-
- Forum-lid
Ik ken ook wat (goede) ex-renners, de ene had zijn spuiten altijd bij zich, de andere verkocht heel wat koersen. Waar ik spijt van heb is dat ik nooit, bij mijn (fiets)passages in Kieldrecht, Theo Middelkamp heb opgezocht die kon ongelofelijk dwars zijn en knorrig tegen alles en iedereen.De ruzie die hij had na de aankomst (in ons dorp) met Berten Sercu, zal mij altijd bijblijven.
-
- Forum-lid
Maar, maar, maar euh… die mannen zitten toch allemaal met minimaal twee man in de kopgroep?
En dan rijdt Pogaçar gewoon Alaphilippe verloren vanuit het zadel
Niemand kan hem volgen blijkbaar, of het moet zijn dat Remco nog een konijn in zijn helm heeft…
En dan rijdt Pogaçar gewoon Alaphilippe verloren vanuit het zadel
Niemand kan hem volgen blijkbaar, of het moet zijn dat Remco nog een konijn in zijn helm heeft…
-
- Forum-lid
… die had hij blijkbaar maar of het genoeg is betwijfel ik. Als Skeljemose goed meewerkt-twee mooie tijdrijders- dan komen ze misschien nog naderbij.
-
- Forum-lid
Wat een heerlijke koers!!! Strijd. Geweldig