Remco Evenepoel
Quote "Mijn dochter zou ik daarom niet graag alleen in haar wielrenoutfit door een Islamtische wijk laten fietsen gezien dit verschil."
Ik zou mijn dochter ook niet graag alleen in een wieleroutfit door een grefo-dorp in de biblebelt zien fietsen op een zondag. Maar hé, laat vooral merken een hekel te hebben aan moslims.
Ik zou mijn dochter ook niet graag alleen in een wieleroutfit door een grefo-dorp in de biblebelt zien fietsen op een zondag. Maar hé, laat vooral merken een hekel te hebben aan moslims.
-
- Forum-lid
Van Aert heeft zijn sprint nog niet helemaal op punt!! Deze had toch moeten winnen van iemand met een schouderblessure waardoor trekken aan het stuur pijnlijk is.
Maar hoe dan ook hij doet het maar wel even die Remco! Proficiat hoor.
Maar hoe dan ook hij doet het maar wel even die Remco! Proficiat hoor.
Adversity is the Catalyst of Change
Alles en iedereen mag over de tong gaan en bekritiseerd worden , maar als het over de islam gaat……….JoeyvEde92 schreef: ↑18 apr 2025 14:54 "Of liep hij door Molenbeek en dacht: "Zo hoort België er uit te zien"."
Als je dit niet als racisme beschouwt houdt voor mij de discussie hier op.
Huh, ik ben niet gelovig, kom uit een gebied in Nederland waar de christelijk gereformeerden een flink aantal aanhangers heeft, heb een neef die zich tot de Islam bekeerd heeft, maar waarom moeten we daar iets van vinden? Als ze gelukkig zijn is dat toch fijn? Of ja de buren in Frankrijk zijn Jehova's getuigen. Ieder zijn ding.mao schreef: ↑18 apr 2025 18:05Alles en iedereen mag over de tong gaan en bekritiseerd worden , maar als het over de islam gaat……….JoeyvEde92 schreef: ↑18 apr 2025 14:54 "Of liep hij door Molenbeek en dacht: "Zo hoort België er uit te zien"."
- Lcsmet
- Forum-lid HC
@joeyvede, al eens door Molenbeek gereden/gefietst/gestapt?mao schreef: ↑18 apr 2025 18:05Alles en iedereen mag over de tong gaan en bekritiseerd worden , maar als het over de islam gaat……….JoeyvEde92 schreef: ↑18 apr 2025 14:54 "Of liep hij door Molenbeek en dacht: "Zo hoort België er uit te zien"."
Heeft niets met racisme te maken.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend