Wielerseizoen 2025
-
- Forum-lid
Een aanklacht met poging tot doodslag zou niet misstaan. Al die randfiguren die met bier lopen te smijten, een petje gooien en nu dit. Het wordt van kwaad tot erger. Een paar maanden gevangenisstraf zou een gepaste straf zijn voor deze malloot. Blijf van de renners af.marsman schreef: ↑14 apr 2025 10:44 Bidongooier heeft zich gemeld: https://www.nu.nl/wielrennen/6352552/ma ... litie.html
Doodslag is wel overdreven. Maar als deze gast er met een fopstraf vanaf komt, zou dat wel een aanfluiting zijn.
Ik denk dat de politie trouwens in hun handjes mag knijpen dat hij zichzelf heeft aangegeven. Want het was niet te zien op de beelden wie het was. Hopelijk en mogelijk dat er een hoop sociale druk is uitgevoerd, al dan niet door zijn vrienden daar ter plekke of andere toeschouwers met beeldmateriaal.
Ik denk dat de politie trouwens in hun handjes mag knijpen dat hij zichzelf heeft aangegeven. Want het was niet te zien op de beelden wie het was. Hopelijk en mogelijk dat er een hoop sociale druk is uitgevoerd, al dan niet door zijn vrienden daar ter plekke of andere toeschouwers met beeldmateriaal.
Ik pak ze wel weer in de afdaling 

-
- Forum-lid HC
Dat hij zichzelf meld vind ik al positief. Doodslag lijkt me wat overdreven.
Voor geen voorrang geven krijg je geloof ik 150 euro boete........... dat mag je gaan discusieren wat erger is.
Plat gereden worden door een auto of een bidon in je gezicht.
Idiote actie begrijp me goed. Maarja wat is hier nu een passende straf, gelukkig hoef ik die niet te bendenken.
Voor geen voorrang geven krijg je geloof ik 150 euro boete........... dat mag je gaan discusieren wat erger is.
Plat gereden worden door een auto of een bidon in je gezicht.
Idiote actie begrijp me goed. Maarja wat is hier nu een passende straf, gelukkig hoef ik die niet te bendenken.
-
- Forum-lid
En wat nou als WvA alle energie die hij moest aanspreken om na Het Bos de schade te beperken in het wiel had mogen zitten van zijn piepjonge kersverse teamgenoot? Hoeveel meer had hij dan in de tank gehad voor de laatste 30km? Ik vind het volslagen mesjogge om deze situatie met de dames te vergelijken, waarbij de staat van dienst van teamgenoot Ferrand-Prevot van een geheel andere orde is dan die van ene Brennan, én het getuigt niet van enige besef dat het energievraagstuk in P-R een dominante rol speelt, én de koerssituatie was totaal onvergelijkbaar.daniel1975 schreef: ↑13 apr 2025 21:37Die heeft gewoon gisteren naar de dameskoers gekeken en er van geleerd
Sowieso moet er een hartig woordje gesproken worden in het kamp Visma-LaB, ook en met name over het gebrek aan explosiviteit bij WvA.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Niet meer of minder mesjogge om alle letterlijk te nemen 

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid HC
VA was echt prima gisteren. Er worden continu fouten gemaakt bij Visma.
Tuurlijk is het makkelijk praten. De sterkste explosieve renners hebben is altijd het belangrijkste en rijd makkelijk
Ik vind dat ploeg geouwehoer altijd zwaar overdreven, dat wordt dit voorjaar heel goed bevestigd door de ploegen zelf.
Als dat echt zoveel uitmaakt bewijs dat dan en dat had je gisteren kunnen doen als Visma
Tuurlijk is het makkelijk praten. De sterkste explosieve renners hebben is altijd het belangrijkste en rijd makkelijk
Ik vind dat ploeg geouwehoer altijd zwaar overdreven, dat wordt dit voorjaar heel goed bevestigd door de ploegen zelf.
Als dat echt zoveel uitmaakt bewijs dat dan en dat had je gisteren kunnen doen als Visma
-
- Forum-lid
Vroeger lag de humor op straat, tegenwoordig volstaat het staren naar de eigen navel.
dat was dus ook mijn gedachte...makkelijk praten achteraf natuurlijk, maar het maakte me nieuwsgierigKlein_Verzet schreef: ↑14 apr 2025 11:56En wat nou als WvA alle energie die hij moest aanspreken om na Het Bos de schade te beperken in het wiel had mogen zitten van zijn piepjonge kersverse teamgenoot? Hoeveel meer had hij dan in de tank gehad voor de laatste 30km? Ik vind het volslagen mesjogge om deze situatie met de dames te vergelijken, waarbij de staat van dienst van teamgenoot Ferrand-Prevot van een geheel andere orde is dan die van ene Brennan, én het getuigt niet van enige besef dat het energievraagstuk in P-R een dominante rol speelt, én de koerssituatie was totaal onvergelijkbaar.daniel1975 schreef: ↑13 apr 2025 21:37Die heeft gewoon gisteren naar de dameskoers gekeken en er van geleerd