En dit was dus "de bocht"...
Wielerseizoen 2025
Beetje rare analyse.wasbeer2006 schreef: ↑13 apr 2025 16:43 Hij zit er helemaal door hoor......10km is te overzien.
Ik denk dat VA de beste in koers is. Moet je alleen wel vooraan zitten.
Stom om zover achteraan te zitten.
De beste heeft gewoon gewonnen.
MvdP was gewoon weer eens outstanding vandaag.
vAert het beste in koers? Haha, ja met Mike Teunisse vlak daarachter zeker? Ik had echt nooit verwacht dat Pogacar hier zo makkelijk zo goed kon zijn, maar verbazingwekkend is het natuurlijk niet. Mooie koers weer, prachtige overwinning na een prachtig gevecht!
Ik weet niet welke zenders er beschikbaar zijn, maar op de bij mij beschikbare zenders was vdp de beste, heeft Pogacar weer eens laten zien wat voor fenomeen hij is en werd van Aert vierde op twee minuten en dus absoluut niet de beste van de koers
CaadX Ultegra
Super Six Evo Hi Mod Disc Ultegra DI2
-
- Forum-lid
Heb je geen Comedy Central?

CaadX Ultegra
Wout was zo sterk als een leeuw......die al zijn tanden kwijt is.wasbeer2006 schreef: ↑13 apr 2025 16:43 Hij zit er helemaal door hoor......10km is te overzien.
Ik denk dat VA de beste in koers is. Moet je alleen wel vooraan zitten.
Stom om zover achteraan te zitten.

- daniel1975
- Forum-lid HC
Zo, net een heel stuk koers terug gekeken omdat het niet live kon.
Mooie strijd, beetje geluk en beetje veel de beste zijn voor VDP.
Die bidongooier kan toch wel een zware aanklacht tegemoet zien denk ik? Dat is serieus zwaar letsel wat je op kunt lopen door zo’n achterlijke idioot.
Mooie strijd, beetje geluk en beetje veel de beste zijn voor VDP.
Die bidongooier kan toch wel een zware aanklacht tegemoet zien denk ik? Dat is serieus zwaar letsel wat je op kunt lopen door zo’n achterlijke idioot.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid HC
Tuurlijk heeft de sterkste gewonnen, maar ik vond VA echt wel goed.
Die zat alleen heel stom veel te ver. Net als vorige week was hij het laatste twee uur wel sterk
Pogi heel knap, had ik niet verwacht.
VDP zat er echt door die laatste kilometers. Super gereden een schitterende afsluiter van zijn voorjaar.
Die zat alleen heel stom veel te ver. Net als vorige week was hij het laatste twee uur wel sterk
Pogi heel knap, had ik niet verwacht.
VDP zat er echt door die laatste kilometers. Super gereden een schitterende afsluiter van zijn voorjaar.