Wielrenners in de Media (Geenstijl)
-
- Forum-lid
Ik begrijp je vraag niet goed Orlok.
Dit artikel gaat over iemand met een vrij ernstige seksuele stoornis.
Heeft verder ook weinig met fietsers, laat staan wielrenners, in de media te maken.
Het feit dat hij in een wielerclub zit bevestigt dit alleen maar.
Dat die gast in een bepaalde categorie geplaatst wordt draagt alleen maar bij aan de hetze jegens wielrenners.
Tenzij je iemand van dit forum verdenkt natuurlijk….
Dit artikel gaat over iemand met een vrij ernstige seksuele stoornis.
Heeft verder ook weinig met fietsers, laat staan wielrenners, in de media te maken.
Het feit dat hij in een wielerclub zit bevestigt dit alleen maar.
Dat die gast in een bepaalde categorie geplaatst wordt draagt alleen maar bij aan de hetze jegens wielrenners.
Tenzij je iemand van dit forum verdenkt natuurlijk….
Adversity is the Catalyst of Change
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik was het niet 
In dit geval is het helaas wel begrijpelijk van de pers om hem wielrenner te noemen, want hij beging de stommiteiten in wielerkleding op een racefiets.
Anders zou het middle aged man in lycra on bike worden

In dit geval is het helaas wel begrijpelijk van de pers om hem wielrenner te noemen, want hij beging de stommiteiten in wielerkleding op een racefiets.
Anders zou het middle aged man in lycra on bike worden

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
"Twee jaar cel voor serie-aanrander op racefiets in Zuid-Holland", aldus een kop bij een bericht op de site van de NOS.
Dit lijkt me een juiste omschrijving. Je draait de cel in om wat je gedaan hebt, dus dan ben je een aanrander en je reed toevallig of niet op een fiets, omdat dat het vehicle was waarop je je misdadige slag kon slaan.
Dit lijkt me een juiste omschrijving. Je draait de cel in om wat je gedaan hebt, dus dan ben je een aanrander en je reed toevallig of niet op een fiets, omdat dat het vehicle was waarop je je misdadige slag kon slaan.
hun fietsen.
Hij voerde de daden al wielrennend uit. Op zich is de benaming dan best goed gekozen, net als een wielrenner die tegen een paaltje op fietst of een automobilist die je afsnijdt. Daar maak je ook geen "fietser op een wielrenfiets" of een "autorijdende man" van o.i.d. Dat het ons imago nu even niet ten goede komt is niet de schuld van de schrijver maar van vele Facebookridders en Dumpertdwazen.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Mee eens Ernie.
Maar maakt het iets uit of je een, in dit geval, zedendelict pleegt in wielerkleding. Of gehuld in een wit laken een racistische moord pleegt. Of als zweminstructeur kleine meisjes betast. Of als turncoach misbruik maakt van je talentvolle pupillen?
Volgens mij niet. Het zijn gewoon mensen met een ziekelijke afwijking die ook als zodanig beoordeeld zouden moeten worden.
Het heeft niets met de sport zelf te maken. Het heeft te maken met de vermeende machtspositie van het individu die zich schuldig maakt aan dit soort wanstaltig gedrag
Maar maakt het iets uit of je een, in dit geval, zedendelict pleegt in wielerkleding. Of gehuld in een wit laken een racistische moord pleegt. Of als zweminstructeur kleine meisjes betast. Of als turncoach misbruik maakt van je talentvolle pupillen?
Volgens mij niet. Het zijn gewoon mensen met een ziekelijke afwijking die ook als zodanig beoordeeld zouden moeten worden.
Het heeft niets met de sport zelf te maken. Het heeft te maken met de vermeende machtspositie van het individu die zich schuldig maakt aan dit soort wanstaltig gedrag
-
- Forum-lid HC
Let op he! Dumpert en geenstijl zijn ook al een groot deel Russische accounts. Niet zozeer bij de fiets berichten maar bij de politiek georiënteerde berichten is het aantal soms over de 50%. Pas goed op hoe je de info tot je neemt
-
- Forum-lid
Voor mij ook nieuws dit.
Ik kan me alleen wel heel goed voorstellen dat er op die media veel mensen zitten die door Rusland lekker gemanipuleerd kunnen worden. Uiteindelijk is het doel van de Russen: ontwrichten en tweedracht zaaien!!
En daar hebben ze hiervoor de juiste doelgroep te pakken. Zie de protesten bij nieuwe AZC’s in diverse gemeenten…
Qua wielrenners vermoed ik echter dat het gewoon de lompe en totaal ongenuanceerde mensen zijn die reaguren en filmpjes plaatsen
Ik kan me alleen wel heel goed voorstellen dat er op die media veel mensen zitten die door Rusland lekker gemanipuleerd kunnen worden. Uiteindelijk is het doel van de Russen: ontwrichten en tweedracht zaaien!!
En daar hebben ze hiervoor de juiste doelgroep te pakken. Zie de protesten bij nieuwe AZC’s in diverse gemeenten…
Qua wielrenners vermoed ik echter dat het gewoon de lompe en totaal ongenuanceerde mensen zijn die reaguren en filmpjes plaatsen
-
- Forum-lid
Zo zijn de Russen niet. Ze claimen alleen hun eigen territoriya.