Software voor route te maken
-
martinobongo2
- Forum-lid
Hier ook Komoot, betaalde versie. Ben er inmiddels wel in thuis, werkt prima voor mij. Ben wel benieuwd of de recente overname van Komoot nog gevolgen gaat hebben waar we minder blij van worden. Misschien toch eens naar Judise omkijken 
-
Patrick VB
- Forum-lid
Bij onze fietsclub gebruikt men https://www.openrunner.com/
Voordeel van Judise, Strava, Komoot en nog vele andere online route tools, je hoeft niks te installeren. Je maakt routes via je browser.
Dus wat voor computer of besturingssysteem je gebruikt maakt niet uit.
Ook mijn voorkeur is Judise.
Dus wat voor computer of besturingssysteem je gebruikt maakt niet uit.
Ook mijn voorkeur is Judise.
Hey, Judise eens even bekeken, maar wat ik mis is om makkelijk stukken van route's aan elkaar te plakken, en voor de start en na het einde van de route nog toe te voegen ...
Ook als er nu in een rit een bepaalde ronde 2* gereden is en ik wens deze er 1* uit te halen, dien ik dan alle punten manueel te verwijderen ? Als ik de groepselectie gebruik is de volledige lus er uit gehaald ...
Of in het midden van een rit een stuk bij zetten, vind ik ook niet. Knippen, stuk bijvoegen en aan elkaar plakken ..
Kan zijn dat ik er over kijk, maar voorlopig kan ik hier moeilijk mijn ding mee doen.
GR
Ook als er nu in een rit een bepaalde ronde 2* gereden is en ik wens deze er 1* uit te halen, dien ik dan alle punten manueel te verwijderen ? Als ik de groepselectie gebruik is de volledige lus er uit gehaald ...
Of in het midden van een rit een stuk bij zetten, vind ik ook niet. Knippen, stuk bijvoegen en aan elkaar plakken ..
Kan zijn dat ik er over kijk, maar voorlopig kan ik hier moeilijk mijn ding mee doen.
GR
Laatst gewijzigd door CKT369 op 31 mar 2025 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Rechts boven kun je tabblad 'Help' aanklikken. O.a. met 'Routes plakken' als één van de onderwerpen.
Ik vind zelf https://brouter.de/brouter-web/ heel fijn:
* web based
* diverse formats te exporteren, waaronder, uiteraard, gpx
* diverse kaartachtergonden (OSM based) te kiezen
* profielen: off road, on road, rustig, hiking, auto
* web based
* diverse formats te exporteren, waaronder, uiteraard, gpx
* diverse kaartachtergonden (OSM based) te kiezen
* profielen: off road, on road, rustig, hiking, auto