Futurum heeft een crash replacement, 50% korting (wel op de originele waarde, eventuele korting meegerekend) dus dat dan maar gebruikt om dezelfde te bestellen. Ik heb alleen nog maar Futurum-broeken, echt top materiaal dat (voor mij) echt prefect past (maar al lang niet meer goedkoop zoals het ooit eens was)
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Een FUTURUM JONA II Merino Fietsbroek Thermo nadat ik wat dicht tegen een boom heb gereden met de vorige en 100km met een blote bil heb rond gereden 
Futurum heeft een crash replacement, 50% korting (wel op de originele waarde, eventuele korting meegerekend) dus dat dan maar gebruikt om dezelfde te bestellen. Ik heb alleen nog maar Futurum-broeken, echt top materiaal dat (voor mij) echt prefect past (maar al lang niet meer goedkoop zoals het ooit eens was)

Sinds afgelopen week staat er een elektrische bakfiets in onze garage. Ik ben helaas ook zo iemand geworden die bij zomerdag in de weg rijdt 

Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Futurum light beenwarmers en een Castelli Squadra stretch windjack. Deze week maar eens kijken hoe de buitenwereld er uit ziet na wat maandjes in mijn Tacx hol te zijn verbleven hehe!
Edit; toch ook maar meteen een Gribgrab Merino Blend SS ondershirt en Gripgrab Insulator 2 Spring-Autumn handschoenen
Edit; toch ook maar meteen een Gribgrab Merino Blend SS ondershirt en Gripgrab Insulator 2 Spring-Autumn handschoenen
Laatst gewijzigd door Crimby op 02 mar 2025 17:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Wel knap dat je dit durft te melden hier.

Ik heb zelf een Silca Hirobel aangeschaft het stevig klemmen op het zadelbuis en dan de fiets een slag draaien staat me tegen.
Elke bocht is mooi, het is maar net hoe snel je hem neemt. 

-
- Forum-lid HC
Is een eind hier vandaan, ik maak me geen zorgen

Reserve ketting 12 en 11 speed
Brakepads gravelbike
Stuurlint
Balhoofd lagers gravelbike
6802 lagers voor kingpin van de Topstone
Versnellingskabels binnen en buiten kabel
Set Torx inbussleutels van Wera
Beetje voorraad voor mijn eigen stock slijtdelen. Kabels, brakepads en kettingen wil ik graag altijd in voorraad hebben.
Brakepads gravelbike
Stuurlint
Balhoofd lagers gravelbike
6802 lagers voor kingpin van de Topstone
Versnellingskabels binnen en buiten kabel
Set Torx inbussleutels van Wera
Beetje voorraad voor mijn eigen stock slijtdelen. Kabels, brakepads en kettingen wil ik graag altijd in voorraad hebben.
Dogma F
Zojuist een Ziemi achterlicht gekocht. Prima prijs om eens te proberen, het ziet er veelbelovend uit en zou zichtbaarheid moeten vergroten.
https://www.ziemi.com/en/products/race-editie
https://www.ziemi.com/en/products/race-editie
Laatst gewijzigd door N.eelis op 04 mar 2025 13:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Ook voorraad voor slijtagedelen: losse kransen 13, 14, 15, 16 en 17-19 voor een Ultegra cassette (want goedkoper dan helemaal vervangen en op het platteland gebruik ik nooit de kransen hoger dan 19 - en lager dan 13 wordt ook nauwelijks gebruikt). En daarnaast een tweetal Ultegra/XT kettingen. Bij R-2bike trouwens.
Ride bikes, not tanks!
Nieuwe pantoffels Sidi Shot 2s in Wit/Zwart.
Met €20,- code.
https://www.futurumshop.nl/sidi-shot-2s ... eren.phtml
2x bracket Shimano dura-ace voor de Sensa en de Canyon.
Met €20,- code.
https://www.futurumshop.nl/sidi-shot-2s ... eren.phtml
2x bracket Shimano dura-ace voor de Sensa en de Canyon.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
-
- Forum-lid
Mijn eerste kleine stapje in de wereld van gravellen: een Koga Colmaro Allroad en een paar FIZIK Terra X4 Powerstrap Gravel Shoes in stemmig zwart.
De Koga is een instapmodel, maar met een eeg mooi afgewerkt frame en smashing blauw metallic lak. Afgemonteerd met SRAM Rival 1x11 en DT Swiss G1800 Spline wieltjes.
Gekocht via MP hier in de buurt. Nieuwe Pirelli Cintuario Gravel M bandjes, schakelkabels en ketting erop en geleverd met XT pedaaltjes.
Net een ritje gemaakt en op een klein beetje plakkend zuigertje in de remklauw voor helemaal goed.
Gelijk ook mijn eerste (eigen) fiets met hydraulische schijfremmen, dus maar eens kijken welke blokjes ik moet kopen en hoe ik alles moet servicen.
Fiets is een beetje een kruising tussen een gravel racer en een endurance racefiets en kan max 37/38 mn bandjes kwijt (Koga zegt zelf 34). Maar voor wat ik wil doen, is dat prima. Ik ga geen die-hard gravelritten doen. Gewoon voor de fun erbij en zo nu en dan met vrienden van het asfalt af.
Foto is hier te vinden (zo even kijken hoe ik dat direct kan plaatsen) https://flic.kr/p/2qQWJeT
De Koga is een instapmodel, maar met een eeg mooi afgewerkt frame en smashing blauw metallic lak. Afgemonteerd met SRAM Rival 1x11 en DT Swiss G1800 Spline wieltjes.
Gekocht via MP hier in de buurt. Nieuwe Pirelli Cintuario Gravel M bandjes, schakelkabels en ketting erop en geleverd met XT pedaaltjes.
Net een ritje gemaakt en op een klein beetje plakkend zuigertje in de remklauw voor helemaal goed.
Gelijk ook mijn eerste (eigen) fiets met hydraulische schijfremmen, dus maar eens kijken welke blokjes ik moet kopen en hoe ik alles moet servicen.
Fiets is een beetje een kruising tussen een gravel racer en een endurance racefiets en kan max 37/38 mn bandjes kwijt (Koga zegt zelf 34). Maar voor wat ik wil doen, is dat prima. Ik ga geen die-hard gravelritten doen. Gewoon voor de fun erbij en zo nu en dan met vrienden van het asfalt af.
Foto is hier te vinden (zo even kijken hoe ik dat direct kan plaatsen) https://flic.kr/p/2qQWJeT