Vandaag gezien...een korte broek
Vanmorgen was het me toch koud! Hoopvol gekleed op iets schappelijkere temperaturen, thuis 3 graden. Onderweg zelf -2 gezien.....
Ondershirt lm, wintershirt lm met dun jasje er overheen. Jasje niet winddicht en het was op het randje van vol te houden. Na ca. 23 km brak de zon door, in de ochtendzon en uit de wind kwam ik weer een beetje bij.
Korte broek met de warmste beenstukken, en ook dat was aan de krappe kant qua warmte....gelukkig dunne overschoentjes met verwarmde zolen.
Vanmiddag naar huis met beenstukken en overschoenen in de kontzak, dat was wel oké.
Ondershirt lm, wintershirt lm met dun jasje er overheen. Jasje niet winddicht en het was op het randje van vol te houden. Na ca. 23 km brak de zon door, in de ochtendzon en uit de wind kwam ik weer een beetje bij.
Korte broek met de warmste beenstukken, en ook dat was aan de krappe kant qua warmte....gelukkig dunne overschoentjes met verwarmde zolen.
Vanmiddag naar huis met beenstukken en overschoenen in de kontzak, dat was wel oké.
Dogma F
Gisteren een korte broek gezien, en wel als ik naar beneden keek.
Heerlijk weer voor een rondje doorrijden gisterenmiddag. Na een weekje in de spaanse zon had ik niet verwacht thuis in korte broek verder te kunnen. Das lekker thuiskomen zo.
Onderweg wel van alles gezien: van kort-kort tot ingepakte sneeuwpoppen. Ik vind dat altijd grappig om te zien met dit weer, tussen zomer en winter in, hoe mensen erbij rijden/lopen.

Onderweg wel van alles gezien: van kort-kort tot ingepakte sneeuwpoppen. Ik vind dat altijd grappig om te zien met dit weer, tussen zomer en winter in, hoe mensen erbij rijden/lopen.
Ben net terug met de korte broek nu nog aan in de tuin.
Beetje zuiden wind erbij en de Garmin gaf 19,8 aan maar het was 17,5 voelde als een mooie zomerdag vandaag.
Komende 3 dagen nog prima weer als je rond 10:30 uur vertrek.
Rit was naar de Ooypolder en het Reichswald 106 km.
Beetje zuiden wind erbij en de Garmin gaf 19,8 aan maar het was 17,5 voelde als een mooie zomerdag vandaag.
Komende 3 dagen nog prima weer als je rond 10:30 uur vertrek.
Rit was naar de Ooypolder en het Reichswald 106 km.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Ik zag dus vanmiddag mensen met lang-lang pfoeeee kreeg het al heet bij het zien. En niet op de goede manier.
Heerlijk rondje gedaan. Begon even met een windstopper maar bij 7km al uit gedaan en heerlijk met kort-kort. Wat een genot.
Vandaag rondje over de dijken. Morgen ook Ooijpolder en eens kijken of die oude holleweg er nog is!
Heerlijk rondje gedaan. Begon even met een windstopper maar bij 7km al uit gedaan en heerlijk met kort-kort. Wat een genot.
Vandaag rondje over de dijken. Morgen ook Ooijpolder en eens kijken of die oude holleweg er nog is!
Wellicht was hij/zij net gestart en van plan om tot zonsondergang, 18.30u ongeveer, te fietsen. En zich daar op gekleed

Gisteren om 09u30 met nog 4 collega's rondje gedaan - begonnen in Bovenkarspel - vanuit daar over de dijk langs het IJsselmeer naar Hoorn - nou kan je zeggen - was best fris ondanks het vroege ochtendzonnetje - en toch zagen we toen ook al aardig wat mensen met kort-kort rijden. Het is natuurlijk voor iedereen persoonlijk, maar voor mij was het net nog even te koud daarvoor.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja grappig, de gevoelstemp was echt wel hoger als je in de zin reed.
Kort-kort ging goed, mits je een dunne bodywarmer oid aan had.
Kort-kort ging goed, mits je een dunne bodywarmer oid aan had.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!