Wielerseizoen 2025
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waarbij straks in Kigali 50% niets te zoeken heeft op dat parcours..... Net zo min als dat Vingegaard iets te zoeken heeft in PR of Ganna in LBL.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
En 25% heeft een te zwakke ploeg waardoor en eventueel ontstane situatie niet recht gezet kan worden. Nog 15% wordt opgesoupeerd als knecht om een paar renners uit Rwanda, Maleisië en Peru terug te halen die 15 minuten hebben gekregen en je houdt de topfavorieten - 1 of 2 tegenvallers + 1 of twee verrassingen over, net zoiets als een normale klassieker of monument dus.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Ah fijn al die glazen bol informatie! Hoeven we alvast niet meer naar die koers te kijken….
Adversity is the Catalyst of Change
-
- Forum-lid

Adversity is the Catalyst of Change
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zo, wie had de juiste winnaar voorspeld? 

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Uit de interviews achteraf bleek duidelijk dat de andere teams (sdworx, movistar, trek,...) niet bereid zijn om Demi naar de streep te brengen. Ik zie dit scenario zich nog herhalen en het zal wel een reden hebben waarom die allemaal zo tegenover Demi staan denk ik dan. Ik vind het ook niet perse dom om Vollering in een koers met de Muur niet te willen helpen. Ik veronderstel dat Fdj dat in een sprinterskoers ook niet voor Wiebes gaat doen. Tegen de belangrijkste favoriet rijden is niet dom, het is een keuze. De uitleg van Boom omzeilde de vaststelling.