Wielerseizoen 2025
Zou raar zijn als hij hier mee weg komt.
Was echt wel op of over het randje. Hij haalt hem eerst in en dan te snel naar rechts, dus kan ook niet zeggen dat hij niet wist dat WVA er zat.
Ik denk dat Van Aert ook echt geen risico's wil nemen + komt nog net iets te kort. Dus altid plaats 5+.
Denk dat Van Aert hem eerst feliciteert maar daarna toch even een opmerking over de move maakt.
Ik denk dat Van Aert ook echt geen risico's wil nemen + komt nog net iets te kort. Dus altid plaats 5+.
Denk dat Van Aert hem eerst feliciteert maar daarna toch even een opmerking over de move maakt.
Tim is altijd veldrijder geweest, geen topper inderdaad, verre van.daniel1975 schreef: ↑22 feb 2025 17:23 Als je Merlier als veldrijder bestempelt ben je wel heel creatief hoor. Ja, hij heeft in het veld gefietst, maar allesbehalve indrukwekkend.
Hij was al 27 toen hij van crosser de overstap maakte tot wegrenner, voorheen reed hij alleen wegritten als voorbereiding zoals alle andere crossers.
Als de UCI rechtlijnig is moest Fretin gediskwalificeerd worden. Je moet in principe rechtdoor sprinten als je iemand kunt hinderen en er was plaats genoeg op links, dus...Anders wordt het natte vinger werk.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

In....druk...wek....kend!!!!!
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

Dat is zijn grootste fout in zijn carrière geweest, minstens 4 jaar te lang blijven hangen in het veldrijden. Maar ja, die startgelden zijn zo verleidelijk. Hij zal nu wel beseffen hoeveel geld hij heeft misgelopen.daniel1975 schreef: ↑22 feb 2025 17:23 Als je Merlier als veldrijder bestempelt ben je wel heel creatief hoor. Ja, hij heeft in het veld gefietst, maar allesbehalve indrukwekkend.
Tim Merlier zat ik kleine crossploegjes voordat hij bij Alpecin terecht kwam.
Dat is natuurlijk de ploeg om weg en cross te combineren.
Ik denk dat, als hij bijvoorbeeld naar Pauwels sauzen was gegaan, hij niet zo succesvol geweest zou zijn.
Dat is natuurlijk de ploeg om weg en cross te combineren.
Ik denk dat, als hij bijvoorbeeld naar Pauwels sauzen was gegaan, hij niet zo succesvol geweest zou zijn.
-
- Forum-lid
Ronde van Algarve: Wout Van Aert op kop in de tijdrit met een 30 sec op de tweede en 40 sec op Ganna.
De grote kanonnen moeten nog starten. Kung is bijna halfweg nu.
De grote kanonnen moeten nog starten. Kung is bijna halfweg nu.