Linn LP12 Majik.
Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Koopje! 

Less is bore
-
- Forum-lid
MM element van Linn de Adikt, de instapper in de Linn wereld. Heel lang geleden een Loewe Legro systeem gekocht is Linn in een Loewe jasje, altijd een zwak gehad voor dit merk.Mehekachtohapi schreef: ↑17 feb 2025 23:04 Mooi! Prachtig spul dat Linn. Heb je het MM of MC element van Linn erbij, of een ander element?
Leuke is van de platenspeler dat je verschillende update trajecten kunt uitvoeren, zal een paar zaken wel in toekomst willen aanpakken.
YFood !!!
-
- Forum-lid
Ja, bij kleurenkiezen grijpen de vrouwen de macht, niks nieuws onder de zon
Hier een korte evaluatie; want ik heb de versterker alleen nog maar thuis en tijdens repetities gebruikt.synapse schreef: ↑13 feb 2025 12:50Ik ben benieuwd of dat bevalt. Misschien kun je dat nog laten weten?Ibarrie schreef: ↑13 feb 2025 12:33 Na jarenlang sjouwen met zware buizenversterkers en speakerkasten nu maar een een modelling amp gekocht om te testen of het geluid en beleving voldoende is in vergelijking tot de buizenversterkers. De keuze is gevallen op de BOSS Katana Gen3.
Een voordeel is alvast het gewicht!
Gewicht van buizenversterkers is echt een groot nadeel.
Ik heb ooit (zo'n 20 jaar geleden) zo'n line 6 versterker met buizen (ik meen in samenwerking met Bogner) gehad, maar dat beviel voor geen meter.
Inmiddels speel ik al enkele jaren alleen nog akoestisch, maar begint het te kriebelen om toch weer een elektrische gitaar te kopen.
Voor akoestische optredentjes met mijn zingende dochters heb ik een Positive Grid Edge gekocht en dat werkt wel fijn.
Vooral het opslaan van afzonderlijke presets voor gitaar en zang via de app werkt fijn.
Zo kan je heel makkelijk switchen tussen bijvoorbeeld ritme gitaar en fingerstyle begeleiding.
Ik ben wel benieuwd hoe die een elektrische gitaar versterkt.
Het keuze lijstje voor een 50W modelling amp was:
Line6
Marshall code 50
BOSS
De Koch Jupiter viel af (was licht genoeg, maar dan had ik nog steeds met een groot pedal board moeten sjouwen)
Tot nu toe erg tevreden; er zijn meer dan genoeg profielen om te downloaden, en je kan de profielen ook nog aanpassen. Het volume en de punch zijn voldoende. Natuurlijk zijn de instellingen thuis anders dan in het geluids-palet van een band, maar dat kan je prima instellen. Ik gebruik hem zonder foot-switch en zonder BT connector. Ik upload de profielen thuis via laptop en gebruik dan een voorkeurskanaal voor basisgeluid. Daarnaast heb ik nog een klein pedal board. De katana reageert ook goed op pedalen.
Voor optredens ben ik benieuwd hoe de line-out en speaker-simulatie werkt. Het zal vast niet hetzelfde gevoel geven als een stack achter je, maar als het geluid in de buurt komt in de zaal dan ben ik (en mijn rug) tevreden.
Xiaomi Redmi 13 Note Pro
M'n oude 10 Note Pro gaat voor even naar dochterlief die (eindelijk) doorheeft dat iPhone overpriced 'rommel' is. 2.5 jaar oud en hapert constant, batterij gaat een halve dag mee, moet enkele keren per dag heropstarten,... Dan kan ze rustig zoeken wat ze wil. M'n huidige is best nog ok, maar zeker bij foto of video duurt het allemaal wat te lang voor mij.
M'n oude 10 Note Pro gaat voor even naar dochterlief die (eindelijk) doorheeft dat iPhone overpriced 'rommel' is. 2.5 jaar oud en hapert constant, batterij gaat een halve dag mee, moet enkele keren per dag heropstarten,... Dan kan ze rustig zoeken wat ze wil. M'n huidige is best nog ok, maar zeker bij foto of video duurt het allemaal wat te lang voor mij.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Opnieuw opstarten herken ik totaal niet. Denk dat ik al iphone heb sinds de 5 of 6, nog nooit dat soort problemen gehad. Met de laptop is het helemaal grandioos tov een windhoos machine (heb een goede Surface van werk). Nooit hangen of gekloot met updates.
Less is bore
Hier gaan de iphones gemiddeld probleemloos 6 jaar mee. Vervolgens verkoopt ie ook nog goed en is de batterij nog >80%koeroeur schreef: ↑21 feb 2025 17:22 Xiaomi Redmi 13 Note Pro
Wellicht een maandagochtend model of wellicht de gebruiker?

Anyway, hier vandaag bij de ikea een nieuwe boekenkast voor mijn zoontje. Morgen gaat ie uit z’n ledikant en naar een peuterbed. Manneke wordt te snel groot

Maargoed daarbij ook een nachtkastje, speelkleed en nu dus de boekenkast. Morgen alles opbouwen en heeft ie een nieuwe kamer.
Laatst gewijzigd door Crimby op 21 feb 2025 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.