Scott
- daniel1975
- Forum-lid HC
@ivo tijdje geleden al scherpe aanbieding gepakt bij Deltabikes. De grx di2 is nu overal weer duurder geworden.
Less is bore
-
- Forum-lid
Heb je bij Sram geen last van met die priegelkabeltjes van Shimano...daniel1975 schreef: ↑15 feb 2025 12:10 Nee, Syncros stuurpen met 3T stuur.
Maar wat een gekloot weer met de kabels door het balhoofd. Het gaat allemaal wel, maar wat kost het weer veel tijd om het netjes te doen.

-
- Forum-lid
Oefening baart kunst!!daniel1975 schreef: ↑15 feb 2025 09:32 Klopt, op zo’n frame wil je geen lelijke vlekken van gemorste sram olie
(En ook een beetje ivm uitwisselbaarheid wielen….)

Wielen kun je gewoon uitwisselen, Shimano cassette en ketting op Sram AXS groep werkt perfect!
Fiets vriend van mij heeft hem ook,gekocht voor een Berend Boudewijn prijs bij Vos in oosterhout.
Was uitgerust met Rival en zipp 303s wielen.
Heeft complete groep en wielen verkocht en er zit nu Force 1x12 en de nieuwe Zipp gravel wielen in.
Was uitgerust met Rival en zipp 303s wielen.
Heeft complete groep en wielen verkocht en er zit nu Force 1x12 en de nieuwe Zipp gravel wielen in.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Schijt! Op 3nm klapte de zadelpenklem al. Dat is een simpel stukje plastic waar na enig googlen de nodige problemen mee zijn.
Nu een online zien te vinden
Nu een online zien te vinden

Less is bore
Yep, exact hetzelfde gehad met de addict gravel van de wederhelft. Als dat kleine metalen? klemmetje dat tegen je zadelpen duwt niet 100% goed zit klemt die op de verkeerde plaats en kletst die plastieken ring uit elkaar. Normaal heeft een scott dealer zoiets wel liggen.
Uno-X Mobility or bust!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik snap de constructie sowiso niet, is echt fragiel.
Bij dat gaatje in die plastic ring zit bijna geen “vlees”. Dus én geen sterk materiaal én geen volume. Hoop dat er 1 op voorraad ligt.
En anders ga ik met epoxy en carbonmatjes nieuwe laagjes buitenom die ring leggen en nieuw gaatje boren. Hopen dat dat sterk genoeg is.

Bij dat gaatje in die plastic ring zit bijna geen “vlees”. Dus én geen sterk materiaal én geen volume. Hoop dat er 1 op voorraad ligt.
En anders ga ik met epoxy en carbonmatjes nieuwe laagjes buitenom die ring leggen en nieuw gaatje boren. Hopen dat dat sterk genoeg is.

Less is bore
Mooi frame Daniel! Heb hier ook naar gekeken en eigenlijk nu ik dit zie kijk ik weer. Zou mooie upgrade zijn voor m'n Isaac graveller:) Ben benieuwd naar het eindresultaat!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wel opschieten, frame is niet meer na te bestellen bij Scott. Dus laatste dealervoorraad is alles wat er is.
Less is bore