Vrouwenwielrennen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lees haar bio nu maar eens. Dan snap je wat Pino en ik tegen Vdb hebben.
Less is bore
Er is toch echt een periode geweest dat ze als wieltjeszuiger achter Annemiek aan ging, en dat werd daarna vakkundig door Demi uitgevoerd.
Die heb ik wel gelezen, maar wat staat daar dan in wat haar zo onaardig maakt?daniel1975 schreef: ↑13 feb 2025 21:14 Lees haar bio nu maar eens. Dan snap je wat Pino en ik tegen Vdb hebben.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Heeft op mij een hele onprettige indruk gemaakt. Ging met een positiever gevoel het boek in dan dat ik eruit kwam. Teveel bezig zijn met Annemiek en Anna komt op mij niet oprecht over. Ik heb dan veel liever de Vossen, Vleutens of Pietersen van deze wereld.
Maar hee, das persoonlijke voorkeur he.
Less is bore
-
- Forum-lid
Omdat die veel opener zijn tijdens interviews, vdBreggen is altijd veel gereserveerder en laat niet het achterste van haar tong zien, of dat ze achter elke boom een vijand ziet...daniel1975 schreef: ↑13 feb 2025 22:05 Heeft op mij een hele onprettige indruk gemaakt. Ging met een positiever gevoel het boek in dan dat ik eruit kwam. Teveel bezig zijn met Annemiek en Anna komt op mij niet oprecht over. Ik heb dan veel liever de Vossen, Vleutens of Pietersen van deze wereld.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gereserveerder of minder oprecht?
Vollering is ook niet de meest open goede communicator, maar moet zeggen dat ik de afgelopen winter toch wel respect voor haar heb gekregen. Paar goede interviews gegeven waardoor ik in elk geval haar een beetje beter snap nu.
Vollering is ook niet de meest open goede communicator, maar moet zeggen dat ik de afgelopen winter toch wel respect voor haar heb gekregen. Paar goede interviews gegeven waardoor ik in elk geval haar een beetje beter snap nu.
Less is bore
Dat van der Breggen weer zo makkelijk meedoet, zegt vooral iets over het niveau van het vrouwelwielrennen. Bij de heren zou dit onmogelijk zijn, even 4 jaar pauze nemen.
Met hard (kunnen en willen) trainen en een beetje talent kom je al bovendrijven. De echte supertalenten blijven grotendeels onontdekt omdat die andere sporten kiezen.
Met hard (kunnen en willen) trainen en een beetje talent kom je al bovendrijven. De echte supertalenten blijven grotendeels onontdekt omdat die andere sporten kiezen.
Campagnolo Ultra Dork
De pauze was vooral dat ze geen wedstrijden reed. Tijdens trainen schijnt ze nog heel vaak meegereden te hebben.
Dat gevoel heb ik dus met vrouwenvoetbal. Er loopt bij mijn jongste dochter (hockey) meer talent in de breedte teams rond dan bij mijn oudste dochter (voetbal) in de selectie/opleidingsteams.
Op zich geen probleem natuurlijk, is doorgaans gewoon een kwestie van aantallen. Maar het steekt soms wel dat bij bepaalde sporten uiterst middelmatige sporters er een goed betaalde boterham mee kunnen verdienen terwijl het bij andere sporten met absolute toptalenten altijd maar liefdewerk-oudpapier blijft.
-
- Forum-lid
Dat herken ik wel. Ze is niet de meeste handig qua communicatie en liet zich vorig jaar vaak verleiden om te veel werk op verkeerde momenten te doen. Maar nu ze geland is bij FDJ lijkt ze mentaal rustiger en stabieler als ik de interviews lees. Van den Breggen laat helemaal niets van emotie of enige verdieping zien in interviews. Dat is haar goed recht natuurlijk, maar dat versterkt het gevoel van niet oprecht zijn bij mij. Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat daardoor er in het team zaken niet werden uitgesproken. Zeker in een vrouwenploeg een potentieel risico op ellende.daniel1975 schreef: ↑14 feb 2025 08:05 Gereserveerder of minder oprecht?
Ik heb een aardige periode schaatsers getraind en waar jongens/mannen na even godveren op elkaar weer vrolijk met elkaar aan de slag gingen, daar was het met de meiden/dames vaak net wat anders. Daar moest ik echt wel de tijd voor nemen om zaken uit te praten zodat het niet bleef sluimeren en later alsnog ontplofte. Ik schat VDB niet in als iemand die daar veel tijd en energie in stopte, maar dat is slechts mijn aanname natuurlijk.
-
- Forum-lid
Dat heeft dan toch wel wat tijd gekost.daniel1975 schreef: ↑14 feb 2025 08:05 Gereserveerder of minder oprecht?

- daniel1975
- Forum-lid HC
Zeker, maar ondanks mijn grote waffel ben ik dan ook wel zo eerlijk om dat toe te geven als het veranderd
.
Wout kon ik in begin ook niks mee, maar die is bij Jumbo ook enorm als mens en communicator gegroeid.

Wout kon ik in begin ook niks mee, maar die is bij Jumbo ook enorm als mens en communicator gegroeid.
Less is bore