Mathieu van der Poel
off-piste skieen is altijd heel dom in het hooggebergte.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

Nee, zonder kennis en kunde off-piste skiën is heel dom, ook in laaggebergte. Met de juiste kennis en/of een gids, kan je het restrisico (wat er wel altijd is) tot een minimum reduceren, ongeveer gelijk aan 'een uurtje in de auto rijden.'
Hardloper die ook wel eens fietst 

-
- Forum-lid
Matje is een patjepeeër.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Klopt, die term slaat echt wel op een ander type.
Dat Matje een beetje de patser uithangt ben ik het dan weer wel mee eens
Dat Matje een beetje de patser uithangt ben ik het dan weer wel mee eens

Less is bore
-
- Forum-lid
Dan hanteren wij een andere kwalificatie van het woord patjepeeër.
Als sporter tijdens en vlak na de wedstrijden vind ik Mathieu van der Poel een sympathiek overkomend mens.
Als sporter tijdens en vlak na de wedstrijden vind ik Mathieu van der Poel een sympathiek overkomend mens.
Kan me heugen dat sommige topsporters met contracten en sponsoren hard getekend hebben dat ze geen hoog risico nevenactiviteiten mogen doen. Zoals skien bijvoorbeeld. Ik dacht dat dit speelt in het voetbal, maar kan het niet vinden.
Ik vind dat skien moet kunnen, maar die off-piste actie vind ik ook een slecht idee. Geeft niet alleen een slecht voorbeeld, het is gewoon gevaarlijk.
Verder vind ik Matje een gewone sympathieke gast, ondanks zijn 500K klokkie en de Lambo. Laat hem genieten van zijn succes. Kunnen heel wat voetballers een voorbeeld aan nemen. Maar die hebben vaak ook niet zo'n pa zoals Matje
Ik vind dat skien moet kunnen, maar die off-piste actie vind ik ook een slecht idee. Geeft niet alleen een slecht voorbeeld, het is gewoon gevaarlijk.
Verder vind ik Matje een gewone sympathieke gast, ondanks zijn 500K klokkie en de Lambo. Laat hem genieten van zijn succes. Kunnen heel wat voetballers een voorbeeld aan nemen. Maar die hebben vaak ook niet zo'n pa zoals Matje

Ik pak ze wel weer in de afdaling 

Ik heb een tijdje in zijn buurt gewoond, en kwam ook al eens in zijn 'stam'-frituur. Echt een topkerel, zo gewoon als je gewoon kan zijn met die exposure. Hij reed in die tijd ook nog af en toe mee met mijn plaatselijke wielertoeristenclub, in de snelle groep
. Hij lijkt me nu wel een professionaliseringsslag gemaakt te hebben vs indertijd.
Laat die jongen maar van zijn centen genieten. Hij staat er niet naast zijn schoenen door.

Laat die jongen maar van zijn centen genieten. Hij staat er niet naast zijn schoenen door.