Het niet-fietssport andere leuke sporten onderwerp!
-
- Forum-lid
Dat is zeker waar. Er zijn erbij die te vaak verkeerde acties doen. Maar over het algemeen vind ik het wel mooi hoe de sporters er zelf mee omgaan.
Stiekem wel fietssport, maar dan anders dan hoe de meesten hier op de fiets zitten:
Afgelopen weekend was redbull hardline Tasmanië. Ongelooflijk wat die gasten op een fiets kunnen. En de (live) drone opnames brengen het al helemaal spectaculair in beeld.
Het waren de jonkies (18 en 21) die uiteindelijk de dienst uitmaakten.
Afgelopen weekend was redbull hardline Tasmanië. Ongelooflijk wat die gasten op een fiets kunnen. En de (live) drone opnames brengen het al helemaal spectaculair in beeld.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
Mooi, wellicht een nieuwe olympische discipline?!
Ook even iets anders: Bikker vanavond bij ‘bar laat’ een ware voetbalfan met grappige anekdotes
Niet mijn smaak qua politiek die vrouw maar wel een leuk mens!
Ook even iets anders: Bikker vanavond bij ‘bar laat’ een ware voetbalfan met grappige anekdotes
Niet mijn smaak qua politiek die vrouw maar wel een leuk mens!
Adversity is the Catalyst of Change
- borgmonster
- Forum-lid
Even opgezocht.53x11 schreef: ↑10 feb 2025 20:00 Stiekem wel fietssport, maar dan anders dan hoe de meesten hier op de fiets zitten:

https://youtu.be/PJ2MtTvpzp4?feature=shared
Geen drone maar een helmcamera.
Laatst gewijzigd door borgmonster op 10 feb 2025 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Dat downhill MTB niet op het Olympisch programma staat is wel een groot gemis. En sinds er in Parijs een onderdeel was (golf surfen) dat letterlijk aan de andere kant van de wereld was, is het niet hebben van bergen in de buurt ook niet meer echt een excuus...
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
Precies!! Frankrijk zelf heeft genoeg berggebieden om zoiets te organiseren.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Breakdance was te belangrijk om te negeren, dus die kreeg prio 
Wat die downhillers doen is gekkenwerk haha.

Wat die downhillers doen is gekkenwerk haha.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Kijk anders ff de herhaling.borgmonster schreef: ↑10 feb 2025 22:29Even opgezocht.53x11 schreef: ↑10 feb 2025 20:00 Stiekem wel fietssport, maar dan anders dan hoe de meesten hier op de fiets zitten:
Het waren de jonkies (18 en 21) die uiteindelijk de dienst uitmaakten.![]()
![]()
![]()
https://youtu.be/PJ2MtTvpzp4?feature=shared
Geen drone maar een helmcamera.

In het middenstuk vliegt er bij elke rijder een drone op hoge snelheid achteraan... Ook niet onknap om die zo te kunnen besturen!
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
Die drones worden in de lucht gegooid en volgen middels een gps tracker de fietskes
Komt geen joystick aan te pas hoor!
Vraag je avontuurlijke zoon maar eens
Komt geen joystick aan te pas hoor!
Vraag je avontuurlijke zoon maar eens
Nope, die drones worden bestuurd door piloten.
https://www.proflycinema.com/ waren verantwoordelijk voor de beelden in Tasmanië. Bekijk anders hun behind the scenes op Instagram maar eens.
(Het carrière plan van de kleine hier is om zelf Hardline te rijden als gesponsord atleet. Als dat niet lukt, wat in zijn ogen vrij onwaarschijnlijk is, dan maar topsporter in de atletiek. Altijd fijn als ze een backup plan hebben..
)
https://www.proflycinema.com/ waren verantwoordelijk voor de beelden in Tasmanië. Bekijk anders hun behind the scenes op Instagram maar eens.
(Het carrière plan van de kleine hier is om zelf Hardline te rijden als gesponsord atleet. Als dat niet lukt, wat in zijn ogen vrij onwaarschijnlijk is, dan maar topsporter in de atletiek. Altijd fijn als ze een backup plan hebben..

baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Een automatisch volgende drone kan dit nooit goed bijhouden. Dit zijn inderdaad heel goed getrainde FPV drone-pilots die dit soort beelden maken.
Zoek maar eens op fpv drone racing o.i.d.
Zoek maar eens op fpv drone racing o.i.d.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Wow! Weer wat geleerd. Inderdaad erg indrukwekkend dan!