Garmin Edge 830
-
- Forum-lid
Ik merk dat mijn scherm de laatste tijd moeilijker leesbaar is, waarschijnlijk door mijn leeftijd en mijn ogen die wat achteruitgaan.
Op dit moment ben ik in Spanje, en met een zonnebril op heb ik vaak moeite om de route goed te zien, vooral wanneer de zon op het scherm schijnt. Zijn er naast de helderheidsinstellingen nog andere opties waarmee ik het contrast tussen de route en de wegen kan verbeteren? Alle tips zijn welkom!
Op dit moment ben ik in Spanje, en met een zonnebril op heb ik vaak moeite om de route goed te zien, vooral wanneer de zon op het scherm schijnt. Zijn er naast de helderheidsinstellingen nog andere opties waarmee ik het contrast tussen de route en de wegen kan verbeteren? Alle tips zijn welkom!
-
- Forum-lid
Merci.
Het wordt toch eens tijd dat de 850 uit komt
Het wordt toch eens tijd dat de 850 uit komt

-
- Forum-lid
Nee, nog niet bekend. Ik hoop op april 2025. Als het een beetje tegen zit kan dat ook 2026 worden.
Ik probeer meestal één serie over te slaan, over het algemeen ga je dan echt een stap vooruit.
Ik probeer meestal één serie over te slaan, over het algemeen ga je dan echt een stap vooruit.
Ik heb voor de eerste keer geprobeerd via garmin express mijn kaarten te updaten. Ging tijdje goed, maar uiteindelijk toch n foutmelding.
Probleem is nu echter dat er helemaal geen kaart meer op mijn garmin staat. Is dit 'n vaker voorkomend probleem? En zo ja wat is de oplossing? Via Google kom ik vooral op osm oplossingen, maar het moet toch gewoon mogelijk zijn om de normale garmin kaarten op mijn fietscomputer terug te krijgen. Ik heb echt niet iets heel geks gedaan.
Dank alvast voor jullie reacties.
Probleem is nu echter dat er helemaal geen kaart meer op mijn garmin staat. Is dit 'n vaker voorkomend probleem? En zo ja wat is de oplossing? Via Google kom ik vooral op osm oplossingen, maar het moet toch gewoon mogelijk zijn om de normale garmin kaarten op mijn fietscomputer terug te krijgen. Ik heb echt niet iets heel geks gedaan.
Opnieuw aanmelden en updaten via GE.Rtw2001 schreef: ↑24 feb 2025 23:53 Ik heb voor de eerste keer geprobeerd via garmin express mijn kaarten te updaten. Ging tijdje goed, maar uiteindelijk toch n foutmelding.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Mooi dat het is opgelost,ik had zelf net 2x gps uitval met de 1030+.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Zijn er hier nog mensen die de laatste tijd problemen hebben met het doorsturen van een gpx bestand, van de smartphone naar de 830?
Deze ochtend een kwartier liggen klooien om het bestand op mijn garmin te krijgen en het wou maar niet lukken. Via de IQ app van RideWithGps kreeg ik dan ook enkele malen een foutmelding, tot ie het daar uiteindelijk wel deed.
Deze ochtend een kwartier liggen klooien om het bestand op mijn garmin te krijgen en het wou maar niet lukken. Via de IQ app van RideWithGps kreeg ik dan ook enkele malen een foutmelding, tot ie het daar uiteindelijk wel deed.
Beide ligt bij mij eigenlijk altijd aan het feit dat er teveel gpx in de 830 staan. Jammer dat hij niet automatisch de oudsten weggooit om een nieuwe te kunnen plaatsen.