Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
-
carbonfreak
- Forum-lid
carbonfreak
17 mei 2013 22:41
Nog niks terug te vinden over het merk BH bikes op dit forum ?
voor mensen die intresse hebben in deze fietsen of in bezit zijn van deze prachtige fietsen!
Hier alvast de mijne
Bh Ultralight ! 5.5kg met mijn lage carbon wielen
Uploaded with
ImageShack.us
-
buddo
- Forum-lid
buddo
18 mei 2013 10:47
carbonfreak schreef:Nog niks terug te vinden over het merk BH bikes op dit forum ?
voor mensen die intresse hebben in deze fietsen of in bezit zijn van deze prachtige fietsen!
Hier alvast de mijne
Dat is een flinke maat, of niet? Leuk een unieke fiets, het merk zie je niet veel en dit type heb ik nog niet eerder gezien. Uniek = goed!
Mooi frame! De wielen vind ik wat overdone... zeker met deze decals er op, waarom dit stealth heet is mij een raadsel...
Is het gewicht trouwens een gewogen gewicht voor deze fiets? Zo ja... dan een hele knappe prestatie. Of is het een optelsom van alle catalogus gewichten? Waarbij voor het frame een maat xs is gewogen...
Overigens wel wat dubieus... in
dit topic vraag je naar ervaringen met deze wielen... je hebt ze zelf er toch al in?
-
Jaap Telder
- Forum-lid
Jaap Telder
18 mei 2013 11:40
Overigens wel wat dubieus... in
dit topic vraag je naar ervaringen met deze wielen... je hebt ze zelf er toch al in?[/quote]
Foto komt gewoon van hun eigen merksite/Facebook van Stealth.!
Zie ook de andere foto's met hun wielen, zelfde achtergrond en straatsteentjes.
Heeft niets met het merk BH te maken.
Is dus gewoon spam.
-
carbonfreak
- Forum-lid
carbonfreak
18 mei 2013 12:18
gewicht van de fiets is het gewogen gewicht, geen catalogus gewicht.
(dit wel met mijn fulcrum racing light wielen)
-
Jaap Telder
- Forum-lid
Jaap Telder
18 mei 2013 18:52
carbonfreak schreef:Nog niks terug te vinden over het merk BH bikes op dit forum ?
Hier alvast de mijne
Uploaded with
ImageShack.us
Jij hebt niets met het merk BH, je probeert alleen je Chinese wieltjes hier te promoten, Glenn de Ridder.
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=10&t=55066" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Wernerxxx
- Forum-lid
Wernerxxx
05 feb 2025 10:30
Graag wat hulp,
Ik heb een BH carbon gravel x bike aangekocht met custom build wielen om mijn gewicht te dragen. 120+
Het probleem is dat ik bevestiging gekregen heb om de zadelpen vast te zetten met 12nwm ipv 9 maar de zadelpen blijft zakken. 3 tot 5 cm tussen 0 en 20 km op asfalt. off road rijden gaat niet door dit probleem. De fiets is na 6 maand nu terug gestuurd naar Spanje omdat er een barst in de zadelpen zit.
Zijn er nog mensen die dit probleem hebben (het zakken van de zadelpen) en/of is er een oplossing om die zadelpen vast te zetten waar ik nog niet aan gedacht heb.
Ik stel de vraag want ik denk dat de fiets na 3 maand uit Spanje zal terugkomen met een nieuwe zadelpen maar zonder oplossing voor het probleem.
Alvast Bedankt
-
Pw90
- Forum-lid
Pw90
05 feb 2025 22:47
Wernerxxx schreef: ↑05 feb 2025 10:30
Graag wat hulp,
Ik heb een BH carbon gravel x bike aangekocht met custom build wielen om mijn gewicht te dragen. 120+
Het probleem is dat ik bevestiging gekregen heb om de zadelpen vast te zetten met 12nwm ipv 9 maar de zadelpen blijft zakken. 3 tot 5 cm tussen 0 en 20 km op asfalt. off road rijden gaat niet door dit probleem. De fiets is na 6 maand nu terug gestuurd naar Spanje omdat er een barst in de zadelpen zit.
Zijn er nog mensen die dit probleem hebben (het zakken van de zadelpen) en/of is er een oplossing om die zadelpen vast te zetten waar ik nog niet aan gedacht heb.
Ik stel de vraag want ik denk dat de fiets na 3 maand uit Spanje zal terugkomen met een nieuwe zadelpen maar zonder oplossing voor het probleem.
Alvast Bedankt
Carbon pasta? Hier zit een korrelstructuur in tegen het glijden.
-
JPAR
- Forum-lid HC
JPAR
06 feb 2025 12:53
Het is een bekend probleem van BH. Een vriend van me had dit ook steeds. Uiteindelijk is hij teruggestuurd naar Spanje en is hij vervangen. Nu is het wel goed. Ik weet eigenlijk niet of er nog iets extra's aan gedaan is.
-
Critic
- Forum-lid
Critic
06 feb 2025 15:19
Inderdaad nu bij bh lijkt me de eerste om hierin iets te ondernemen..
Bekende trucjes zijn:
Extra laagje haarlak op de pen sprayen om zo de pen wat te verdikken. Strookje alu uit een cola blikje knippen en bij in je frame steken. Een de al genoemde carbon pasta
-
koeroeur
- Forum-lid
koeroeur
08 feb 2025 10:46
Carbon pasta helpt meestal.
Ik had destijds met m'n SUP hetzelfde probleem, bleef maar zakken en begon ook een irritante kraak vertonen.
Onder garantie een nieuwe zadelpen en het was meteen opgelost. Een halve mm kan het verschil maken.
-
SantaSCSI
- Forum-lid
SantaSCSI
09 feb 2025 10:01
Bij de Scott van de wederhelft hetzelfde. 2 laagjes haarlak op de pen en carbonpasta lost dat probleem op. Hangt er wel een beetje vanaf hoeveel speling je hebt want een mm vang je niet zomaar op met lak en pasta.
Uno-X Mobility or bust!