Bianchi
Ik vind alle moderne tt's lelijk en dan valt deze nog wel mee vanwege het kleurtje en de ronde vormen geven hem nog een beetje eigen smoel tussen alle hoekige frames.
Voor mooie tijdritfietsen moet je hier naar terug:

Voor mooie tijdritfietsen moet je hier naar terug:

Campagnolo Ultra Dork
Ook hier zullen de meningen over verdeeld zijn

https://www.strava.com/athletes/113532620
Specialized S-Works Tarmac Sl8
Specialized S-Works Tarmac Sl8
één in een reeks hele mooie tt bikes:

opgebouwd uit columbus Max

C4, carbon frame uit '87 van moreno Argentin (bianchi gelabeld)

de titanium fiets van Berzin met schijfremmen!!

in t roze van Cipolini

mercatone uno van Pantani

de walser (omgelabeld naar Bianchi) van Jan Ullrich
vond de uitgaande aquila ook een mooie fiets. Is bij na het aanloopprobleem, waarbij de fiets niet opgewassen was tegen de wattages van Bauke Mollema, bij Jumbo Visma ook aardig succesvol geweest. Oa Jos van Emden won er zijn Giro Rit op

opgebouwd uit columbus Max

C4, carbon frame uit '87 van moreno Argentin (bianchi gelabeld)

de titanium fiets van Berzin met schijfremmen!!

in t roze van Cipolini

mercatone uno van Pantani

de walser (omgelabeld naar Bianchi) van Jan Ullrich
vond de uitgaande aquila ook een mooie fiets. Is bij na het aanloopprobleem, waarbij de fiets niet opgewassen was tegen de wattages van Bauke Mollema, bij Jumbo Visma ook aardig succesvol geweest. Oa Jos van Emden won er zijn Giro Rit op
-
- Forum-lid
Mijn nieuwe Impulso Pro. Vervanger van InfinitoCV en blij verrast. Rijdt geweldig op zowel verhard als onverhard. Inmiddels ook omgebouwd naar DI2 GRX825

Bianchi Impulso Pro GRX825
-
- Forum-lid
En hier nog een plaatje van mijn oude InfinitoCV die ik toch wel een beetje met pijn in het hart heb verkocht. 

Beetje laat, maar erg mooi!Gravel-newbie schreef: ↑15 sep 2025 18:26 Mijn nieuwe Impulso Pro. Vervanger van InfinitoCV en blij verrast. Rijdt geweldig op zowel verhard als onverhard. Inmiddels ook omgebouwd naar DI2 GRX825![]()
Deze staat ook hoog op mijn lijstje…
(Ben dan ook erg benieuwd naar je ervaringen

Weightweenie in de dop ter compensatie van gebrek aan talent
-
- Forum-lid
Heb de fiets al vanaf het voorjaar, maar was al enkele jaren niet actief hier op het forum. Vandaar bestempeld door mij als nieuw.fietsslak schreef: ↑18 sep 2025 09:56Beetje laat, maar erg mooi!Gravel-newbie schreef: ↑15 sep 2025 18:26 Mijn nieuwe Impulso Pro. Vervanger van InfinitoCV en blij verrast. Rijdt geweldig op zowel verhard als onverhard. Inmiddels ook omgebouwd naar DI2 GRX825![]()
Deze staat ook hoog op mijn lijstje…
(Ben dan ook erg benieuwd naar je ervaringen)
Ben er erg blij mee. Was eerst bang dat ik heel veel concessies zou moeten doen t.o.v. een wegfiets, maar dat blijkt in de praktijk erg mee te vallen.
Vandaar dan wel mijn keuze voor de Impulso i.p.v. de Arcadex. Wilde toch wel graag de 2x12 en een iets sportievere geometrie, maar dan wel weer de vrijheid om het asfalt te verlaten.