Dat is wandelen he, voor die mannen. Op het vlakke zal hij daarvoor niet veel meer dan 200w gemiddeld moeten trappen, als het al zoveel is.
Remco Evenepoel
-
- Forum-lid
Dacht je dat hij in aeropositie met zijn tijdritfiets gaat trainen??
33 km/u, dat zal in de huidige koude zo rond de 240 W gemiddeld zijn.
Geloof je dat echt?
Ik ben minder aero dan Rev, en rijd nu ook niet meer op het vlakke tijdens solo ritjes met Aero fiets, maar als voorbeeld twee solo vlakke ritjes van toen ik nog in de Kempen woonde, met mijn aero fiets. En ik kan je nog tientallen andere voorbeelden geven, met verschillende fietsen en andere PMs.
Winter zal effectief een verschil maken.

Ik ben minder aero dan Rev, en rijd nu ook niet meer op het vlakke tijdens solo ritjes met Aero fiets, maar als voorbeeld twee solo vlakke ritjes van toen ik nog in de Kempen woonde, met mijn aero fiets. En ik kan je nog tientallen andere voorbeelden geven, met verschillende fietsen en andere PMs.

Als jij een gemiddelde haalt van 37 (solo) met 195 watt, dan vraag ik me af welke snelheid je haalt bij 250 of meer.
Interessant hierbij zou ook gemiddelde hartstalg en maximum hartslag zijn.
Als ik 175 watt gemiddeld trap dan heb ik een gemiddelde snelheid van nog geen 27.
Interessant hierbij zou ook gemiddelde hartstalg en maximum hartslag zijn.
Als ik 175 watt gemiddeld trap dan heb ik een gemiddelde snelheid van nog geen 27.
Welke vermogenmeting heb je, want die is stukraven14 schreef: ↑04 feb 2025 10:31 Geloof je dat echt?

ok, je bent extreem licht, maar dan nog kan ik het nauwelijks geloven; Ik zit met 33 km/h gemiddeld over een rondje zo rond de 240 watt. Welke powermeter heb je en is die tweezijdig?
Ik rijd met mijn Open UP gravelfiets (mijn enige huidige fiets in Vlaanderen) en 40mm G-one banden al 35km/h gemiddeld aan 240w avg bij vlakke ritjes.
Ik heb er verschillende. Assioma duo, 2inpower, Quark… allemaal met een totaalmeting of l/r.
Ik heb er verschillende. Assioma duo, 2inpower, Quark… allemaal met een totaalmeting of l/r.
Laatst gewijzigd door raven14 op 04 feb 2025 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Ik zou hem toch eens goed kalibreren. Ik kan het eigenlijk niet geloven, maar wie ben ik... Anyone else die ervaring heeft met vermogens om dit in te schatten?