Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
Over vandaag kun je toch moeilijk klagen!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Helaas wel ja.scottwilko schreef: ↑01 feb 2025 13:04Kan jij aangeven wanneer jij dit jaar allemaal ziek verwacht te zijn?daniel1975 schreef: ↑01 feb 2025 10:24 Knalblauw prachtig weer hier!
(En ziekig van de zware verkoudheid![]()
)
Dan kan ik daar een planning op maken met mogelijke tochten. Het is namelijk altijd mooi weer als jij ziek bent.
Lijkt wel of covid een dreun heeft uitgedeeld aan mijn weerstand, sinds een paar jaar doe ik altijd mee als er verkoudheid of griep rond gaat. Snot gutst er nu uit en de andere helft zit in de bijholtes.
Afgelopen jaar zelfs met mooi weer in juni met 39.5gr op bed gelegen, funest voor je conditie.
Less is bore
scottwilko schreef: ↑01 feb 2025 13:04Kan jij aangeven wanneer jij dit jaar allemaal ziek verwacht te zijn?daniel1975 schreef: ↑01 feb 2025 10:24 Knalblauw prachtig weer hier!
(En ziekig van de zware verkoudheid![]()
)
Dan kan ik daar een planning op maken met mogelijke tochten. Het is namelijk altijd mooi weer als jij ziek bent.

hun fietsen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zou er overigens niet op gokken, want de afgelopen paar jaar geen enkele verregende vakantie gehad, dus succes met plannen 
Even teruggekeken in onze personeelsadministratie: 2024 4x ziek gemeld op kantoor en dat doe ik eigenlijk vanaf 38gr koorts. Waardeloos.

Even teruggekeken in onze personeelsadministratie: 2024 4x ziek gemeld op kantoor en dat doe ik eigenlijk vanaf 38gr koorts. Waardeloos.
Less is bore
-
- Forum-lid
Laatste 30jr geen dag ziek gemeld...daniel1975 schreef: ↑01 feb 2025 20:13 Ik zou er overigens niet op gokken, want de afgelopen paar jaar geen enkele verregende vakantie gehad, dus succes met plannen

Da's knap.
Betekent dit dat je niet ziek bent geweest of dat je ziek bent gaan werken? Want dat laaste is geen goed idee.
Ik ben 17 jaar geleden gevallen met de motor en toen twee weken thuis geweest. Verder misschien 5 ziektedagen in 25 jaar.
Maar ik vrees dat morgen en overmorgen dag 6 en 7 gaan worden. en flinke griep te pakken. Voor het eerst in 48 jaar. Cadeautje van vrouwlief
Betekent dit dat je niet ziek bent geweest of dat je ziek bent gaan werken? Want dat laaste is geen goed idee.
Ik ben 17 jaar geleden gevallen met de motor en toen twee weken thuis geweest. Verder misschien 5 ziektedagen in 25 jaar.
Maar ik vrees dat morgen en overmorgen dag 6 en 7 gaan worden. en flinke griep te pakken. Voor het eerst in 48 jaar. Cadeautje van vrouwlief

- daniel1975
- Forum-lid HC
Stikjaloers daarop!
Ik voorheen alleen eerste winter dat onze dochter naar de dagopvang ging en verder ook zelden/nooit.
Enige wat ik kan bedenken is dat covid tik heeft uitgedeeld aan immuunsysteem.
Ik voorheen alleen eerste winter dat onze dochter naar de dagopvang ging en verder ook zelden/nooit.
Less is bore
Zou best kunnen.daniel1975 schreef: ↑02 feb 2025 08:20 Stikjaloers daarop!
Ik kreeg klierkoorts toen ik 19 was. Het heeft toen ook jaren geduurd voor m'n immunsysteem weer hersteld was. Er moest nog maar iemand in m'n buurt hoesten en ik had het zitten

De griep die ik nu vast heb, is trouwens veel pijnlijker en vervelender dan COVID.
Als je ‘m echt te pakken hebt, red je het niet met 2 dagen. Ik heb een week boven de 39 koorts achter de rug. Ben nu sinds maandag redelijk koortsvrij, maar nog wel elke avond verhoging. Energie-level 0. Ben net weer een beetje aan het wandelen buiten. En kijk jaloers naar alles wat met fietsen te maken heeft, zeker met dit prachtige weer. K*tgriep.