Het grote veldrijden-topic
De kans dat zoiets uitlekt is wel erg groot en dan loop je het risico je belangrijkste troef tegen de schenen te schoppen en weg te jagen. En als je eerlijk zegt dat ze ervoor moeten rijden, alleen achter houdt dat ze Wout moeten verslaan, valt het met die oneerlijkheid ook best mee

Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Lijkt meer op zoiets als; een aardje naar zijn vaartje hebben.( vadertje)Theo V schreef: ↑27 jan 2025 19:55 Niet zo netjes van de Belgische bondscoach om er drie aan het lijntje te houden.
https://sporza.be/nl/2025/01/27/-week-a ... 990507911/
En wat als er iemand deze week ziek uitvalt? Of als Wout niet beslist had van naar het WK te gaan? Nog gauw eens een wedstrijdje organiseren zeker?ottorongo2 schreef: ↑27 jan 2025 21:07Lijkt meer op zoiets als; een aardje naar zijn vaartje hebben.( vadertje)Theo V schreef: ↑27 jan 2025 19:55 Niet zo netjes van de Belgische bondscoach om er drie aan het lijntje te houden.
https://sporza.be/nl/2025/01/27/-week-a ... 990507911/
Trouwens volgens Wout zelf, Visma en de bondscoach heeft hij de beslissing pas zaterdag na de wedstrijd genomen.
Mario De Clercq was of is misschien nog een eikel maar zijn zoon daar op aanspreken? Kom zeg.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

Er gebeuren dit weekend twee dingen: van Aert bedenkt zich en wil toch naar het WK en Adams laat zien dat hij, zelfs als hij rijdt of zijn leven ervan afhangt, hij geen top tien gaat rijden op het WK. Ik zou het ook wel weten als ik bondscoach was Ongeacht de aard van mijn vader zou ik mijn werk doen en de beste renners opstellen. Het is geen breiclubje.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Eens. Maar ik vind ook dat de Vlaamse kranten gevuld moeten worden, dus hulde aan het niet zo handig communiceren van de bondscoach. Waarvan me ontgaan was dat het de zoon van was haha.Ernie C. schreef: ↑28 jan 2025 08:27 Er gebeuren dit weekend twee dingen: van Aert bedenkt zich en wil toch naar het WK en Adams laat zien dat hij, zelfs als hij rijdt of zijn leven ervan afhangt, hij geen top tien gaat rijden op het WK. Ik zou het ook wel weten als ik bondscoach was Ongeacht de aard van mijn vader zou ik mijn werk doen en de beste renners opstellen. Het is geen breiclubje.
- CampaYolo
- Forum-lid
Heerlijk toch, dat weekje vooraf aan het WK.
Elk jaar weer een hoop poeha en ander geneuzel. De media gooit ondertussen nog een paar kilo zout op elke slak.
Morgen een groot interview met de overbuurvrouw van Nijs in de krant, ze heeft namelijk iemand in de straat horen niesen.
Elk jaar weer een hoop poeha en ander geneuzel. De media gooit ondertussen nog een paar kilo zout op elke slak.
Morgen een groot interview met de overbuurvrouw van Nijs in de krant, ze heeft namelijk iemand in de straat horen niesen.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
-
- Forum-lid HC
En dat allemaal voor maximaal plaats 2
Je weet het nooit. Zie Bieles in Luxemburg. Mathieu stak er toen boven uit en door pech toch geen titel.
Of in 2018 toen Wout als een wervelwind vertrok en er Mathieu, die nooit in de wedstrijd kwam, het nakijken gaf.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

-
- Forum-lid HC
Was meer een grap..... Goed normaal is MvdP de winnaar.
Maar een mindere dag, pech en het kan zomaar anders zijn,
Ik hoop dat VA wint in het duel zonder pech etc. Dat maakt de voorpret voor het klassieker seizoen wel leuker.
Maar een mindere dag, pech en het kan zomaar anders zijn,
Ik hoop dat VA wint in het duel zonder pech etc. Dat maakt de voorpret voor het klassieker seizoen wel leuker.