Nieuwe racefiets 4.000 - 5.000
Trek Madone Sl7 (gen 8) al bekeken? 6500 euro adviesprijs, maar wel te krijgen met 25% korting. Kan gebruiksgewicht van de Aerolus Pro 51 wielen niet vinden, maar Bontrager (Trek) maakt enorm goede en sterke wielen met zeer goede garantie.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Maak even de verplaatsing naar Middelburg.
In de Cubestore Zeeland staan heel wat racefietsen met serieuze korting, aan de bovenkant van je budget Carbon frame, monocoque stuur, Carbon wielen en Dura Ace groep
https://www.cubestores.nl/collections/s ... descending
In de Cubestore Zeeland staan heel wat racefietsen met serieuze korting, aan de bovenkant van je budget Carbon frame, monocoque stuur, Carbon wielen en Dura Ace groep
https://www.cubestores.nl/collections/s ... descending
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Check ook eens de Orbea Orca. Ze volgen (met redenen) hun eigen koers, ze rijden heerlijk, worden met veel aandacht gemaakt en je kunt afmontage (deels) en de kleur zelf kiezen, ook voor jouw budget.
Achteraf is elke fietstocht leuk.
-
- Forum-lid HC
Dit is zo'n moeilijk bedrag, er is zoveel verschil en met de aanbiedingen kan je heel veel moois kopen.
Ik zou lekker wat winkels en sites afgaan.
Cube vind ik voor dit bedrag heel mooi! Maarja Orbea, Scott etc. heeel veel moois.
Ik zou lekker wat winkels en sites afgaan.
Cube vind ik voor dit bedrag heel mooi! Maarja Orbea, Scott etc. heeel veel moois.
Inderdaad, alles is mogelijk met dat budget, van een karige fiets met 105 en alu wielset tot DA met carbon wielen.
Ik zou echt alle fietsenwinkels in de buurt (ruime straal) afgaan voordat ik iets zou kopen voor dat geld.
Ik zou echt alle fietsenwinkels in de buurt (ruime straal) afgaan voordat ik iets zou kopen voor dat geld.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Trek valt voor mij echt af met hun frame. Dat onder de zadelpen vind ik echt heel lelijk.
Cube, Sensa, Giant en Scott zijn tot nu toe de merken die bij mij op de voorlopige shortlist staan.
Maar wat al gezegd wordt voor dit budget is er van alles mogelijk.
Dus binnenkort rondje fietsenwinkels maken om deze fietsen eens allemaal in het echt te zien.
Korting en onderhandelen bij fietsenwinkels is wel weer een onbekend onderdeel van het aankoopproces. Maar dat is dus bij de meeste wel gebruikelijk?
Cube, Sensa, Giant en Scott zijn tot nu toe de merken die bij mij op de voorlopige shortlist staan.
Maar wat al gezegd wordt voor dit budget is er van alles mogelijk.
Dus binnenkort rondje fietsenwinkels maken om deze fietsen eens allemaal in het echt te zien.
Korting en onderhandelen bij fietsenwinkels is wel weer een onbekend onderdeel van het aankoopproces. Maar dat is dus bij de meeste wel gebruikelijk?
Zeker in deze tijd. Er zijn echt grote voorraden waar de fabrikanten en een deel van de verkopers mee in hun maag zitten.
Neem dus bijvoorbeeld ook fietsen met 50mm wielen mee en onderhandel er de juiste wielen bij. Een setje 50mm wielen op voorraad is voor de fietsenmaker niet zo'n ramp. Het kan juist weer onderdeel zijn van een deal met een volgende klant.
Neem dus bijvoorbeeld ook fietsen met 50mm wielen mee en onderhandel er de juiste wielen bij. Een setje 50mm wielen op voorraad is voor de fietsenmaker niet zo'n ramp. Het kan juist weer onderdeel zijn van een deal met een volgende klant.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Die is is inderdaad een mooie fiets! En eens, ben ook altijd voor wat uniekere fietsen (zelf Orbea). Zij daarom sowieso ook eens kijken bij Isaac, Basso, Orbea en Ridley (jaren niks gevonden maar de huidige line up vind ik echt ok).
Ridley vond ik ook erg gaaf, maar behoorlijke agressieve geo uit m’n hoofd. Paste bij mij niet. Orbea stond ook hoog op het lijstje.franciscus82 schreef: ↑24 jan 2025 22:11Die is is inderdaad een mooie fiets! En eens, ben ook altijd voor wat uniekere fietsen (zelf Orbea). Zij daarom sowieso ook eens kijken bij Isaac, Basso, Orbea en Ridley (jaren niks gevonden maar de huidige line up vind ik echt ok).
Allemaal prachtige fietsen, die je (hier in de buurt) nauwelijks ziet.