Ik vraag mij dan wel af welke de commentaren hier zouden geweest zijn moest ipv Mathieu Remco het akkefietje in Australie voor het WK meegemaakt hebben? Soit Remco heeft er zijn wereldtitel misschien door kunnen behalen. Wie weet?ColumsbusMJ schreef: ↑18 jan 2025 15:13 De huidige toppers kan ik sowieso niet echt betrappen op negatief gedrag in woord en gedrag tijdens en na de koers. Alleen RvE heeft zo zijn maniertjes als het hem niet zint, of als hij wint, maar dat is ook in de marge.
Wielerseizoen 2025
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

- CampaYolo
- Forum-lid
Als Menchov ooit eens had geknecht voor Boogerd in het voorjaar...fiedoo schreef: ↑18 jan 2025 16:31Al wat Wout gewonnen heeft zal dan toch niet de verdienste van Vingegaard zijnCampaYolo schreef: ↑18 jan 2025 14:36 -Wanneer Vingegaard de tour wint is dit een overwinning van en door het hele team en met name de inzet van de formidabele en onmisbare wegkapitein "Wout".
-Wanneer "Wout" een geweldige tour rijd met meerdere overwinningen en een groene trui is dat vooral zijn eigen verdienste.
-Wanneer het even minder gaat met Van Aert is het omdat hij bij het verkeerde team zit.
Denkt half koersminnend België zo of slechts enkele commentatoren?
Niet dat ik ervoor heb gestudeerd, maar dit lijkt me eerder rare vorm van narcisme dan chauvinisme.
Hopelijk krijgen we dit jaar wel weer eens een geweldige strijd tussen WVA en VDP.
Die sprint in de ronde destijds bekeek ik vanaf de rollen, je zag daar een heel duidelijk piekje in mijn hartslag.![]()

Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
Zolang hij zijn frustratie in de Tour niet begint te uiten door aan de finish, compleet door het lint te gaan
en al brullend naar zijn ploegmakker te stormen....omdat die hem niet geholpen had in de finale?
Blijft Mathieu in en naast de koers zijn joviale zelve.
Vinge wint de Tour omdat hij, vooralsnog als enige, in bepaalde omstandigheden op kan tegen Pogi. Ik denk niet dat het Belgie een reet interesseert dat Vinge de Tour niet zou winnen door de afwezigheid, of onwil van VanAert.CampaYolo schreef: ↑18 jan 2025 14:36 -Wanneer Vingegaard de tour wint is dit een overwinning van en door het hele team en met name de inzet van de formidabele en onmisbare wegkapitein "Wout".
-Wanneer "Wout" een geweldige tour rijd met meerdere overwinningen en een groene trui is dat vooral zijn eigen verdienste.
-Wanneer het even minder gaat met Van Aert is het omdat hij bij het verkeerde team zit.
Denkt half koersminnend België zo of slechts enkele commentatoren?
Niet dat ik ervoor heb gestudeerd, maar dit lijkt me eerder rare vorm van narcisme dan chauvinisme.
Hopelijk krijgen we dit jaar wel weer eens een geweldige strijd tussen WVA en VDP.
Die sprint in de ronde destijds bekeek ik vanaf de rollen, je zag daar een heel duidelijk piekje in mijn hartslag.
De ritzeges van VanAert zijn inderdaad zijn eigen verdienste. Wat die appreciatie narcistisch maakt ontgaat me.
Dat het minder gaat met VanAert is geen probleem in Belgie, dat VanAert niet kiest voor een carrière waar hij honderd percent kopman is, dat begrijpt wielerminnend Vlaanderen en nagenoeg alle ex-kampioenen niet. En of dat nu in een Belgisch, Nederlands of Duits team zou zijn, maakt ook niks uit, in die optiek is er maar één ding dat telt, dat is winnen.
Niemand in Belgie vraagt bijvoorbeeld dat Nys jr naar een Belgisch team verkast, zolang hij zich maar op individueel kan ontplooien en als de tijd gekomen is voor zijn eigen rekening kan rijden.
Het heeft dus niks met chauvinisme te maken en al helemaal niks met narcisme, maar met onbegrip over de keuzes die hij maakt en het afwijzen van het maximaliseren van zijn palmares. Nu heeft VanAert helemaal gelijk dat hij zich niets aantrekt van die kritiek en doet waar hij zin in heeft. Maar dat ontneemt de rest natuurlijk niet om hun mening daarover te ventileren. Dat hij in palmares al ver voorbijgestoken is door de veel jongere Remco helpt daarbij natuurlijk niet.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Remco heeft meer mogelijkheden dan Wout. Wout zou nooit podium rijden in de tour en de WK en OS palmares bij elkaar rijden.
Less is bore
In de Tour down under hadden we vandaag weer eens een dalende aanloop naar een massasprint. En u raadt het al: een enorme valpartij 
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
Niet tijdens de sprint? Op een filmpje op X gedeeld door de NOS zie ik geen bijzonderheden.
-
- Forum-lid
Blijkbaar wel een valpartij in laatste 3 km en Van Baarle breekt zijn sleutelbeen.
https://www.wielerflits.nl/nieuws/dylan ... own-under/
https://www.wielerflits.nl/nieuws/dylan ... own-under/
Canyon Aeroad CF SLX 8, Cube LTD SL 29 Deore XT
-
- Forum-lid
Dit soort teksten ook.
“Dit is een zware tegenslag, maar we weten dat Dylan een vechter is die sterker dan ooit terug zal komen. We kijken nu al uit naar dat moment”, schrijft Visma | Lease a Bike op sociale media.
“Dit is een zware tegenslag, maar we weten dat Dylan een vechter is die sterker dan ooit terug zal komen. We kijken nu al uit naar dat moment”, schrijft Visma | Lease a Bike op sociale media.
- daniel1975
- Forum-lid HC