Het dopingtopic 2.0
Het probleem is ook dat de bewijslast bij de beschuldigde ligt.
Als je een kleine portemonnee hebt is het voor hen gewoon bijna onmogelijk om je gelijk te halen.
Ik ken er eigenlijk alleen maar Bjorn Leukemans die dat gelukt is.
(Froome ook maar die had genoeg geld achter zich
)
Als je een kleine portemonnee hebt is het voor hen gewoon bijna onmogelijk om je gelijk te halen.
Ik ken er eigenlijk alleen maar Bjorn Leukemans die dat gelukt is.
(Froome ook maar die had genoeg geld achter zich

Voordat iemand beschuldigd wordt obv afwijkingen in bloedpaspoort, zullen er wel zeer sterke aanwijzingen zijn:
https://www.dopingautoriteit.nl/dopingc ... h_paspoort
https://www.dopingautoriteit.nl/dopingc ... h_paspoort
Is dit ontopic?
https://www.wielerflits.nl/nieuws/jonas ... lmonoxide/
Ik weet nu niet wat ik van deze uitspraak moet denken.

https://www.wielerflits.nl/nieuws/jonas ... lmonoxide/
Ik weet nu niet wat ik van deze uitspraak moet denken.
-
- Forum-lid
't zijn stoute jongetjes, maar bij Visma zijn ze braaf. Even door de schaarser wordende haren krabben...
Gewoon verbieden die methode van "meten", gezond kan het nooit zijn en wat niet controleerbaar is zal ook ge(mis)bruikt worden.
Ik denk niet dat wielrennen zonder die metingen onmogelijk wordt?
Trouwens , als Pogacar diat spul gebruikt om zo goed te zijn veronderstel ik dat Vingegaard zonder nooit zo goed als Pogacar kan zijn of hem benaderen.
Gebruiken ze bij QS dat toestel ook?
Ik denk niet dat wielrennen zonder die metingen onmogelijk wordt?
Trouwens , als Pogacar diat spul gebruikt om zo goed te zijn veronderstel ik dat Vingegaard zonder nooit zo goed als Pogacar kan zijn of hem benaderen.
Gebruiken ze bij QS dat toestel ook?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

Lekker hypocriet weer van Vinegaard. Nee hoor,....... wij zijn echt het allerbraafste jongetje van de klas. Wij doen nooit een vlieg kwaad. Die anderen,..... oh,..... al die andere ploegen. Eikels, allemaal eikels. Die lappen elke regel aan hun laars. Ze zouden het moeten verbieden,.....
Ik vind dat eerlijk gezegd nogal ongeloofwaardig. Ik weet ook niet zo goed wat er mee te doen. Verbieden? Klinkt heel aanlokkelijk. Dat je niet meer kan meten is een gemis waar geen enkele supporter wakker van gaat liggen, die wil gewoon mooie koers zien. Maar hoe controleer je het verbod? Is dat te zien aan bloedwaardes of zo? Ik heb daar een hard hoofd in. Of is dat apparaat zo kolossaal groot dat het nogal opvalt, als een ploeg dat bij zich heeft. Dat laatste zou controleerbaar zijn. CO2 rebreather in de bus gevonden en de gehele ploeg mag naar huis. Maar in de maat schoenendoos en dan is het lekker te verstoppen in de bus. En wat als rebreathen ook voor de tour zin heeft? Wat dan? Out-of-competition rebreathen verbieden? Hoe dan?
Ik vind dat eerlijk gezegd nogal ongeloofwaardig. Ik weet ook niet zo goed wat er mee te doen. Verbieden? Klinkt heel aanlokkelijk. Dat je niet meer kan meten is een gemis waar geen enkele supporter wakker van gaat liggen, die wil gewoon mooie koers zien. Maar hoe controleer je het verbod? Is dat te zien aan bloedwaardes of zo? Ik heb daar een hard hoofd in. Of is dat apparaat zo kolossaal groot dat het nogal opvalt, als een ploeg dat bij zich heeft. Dat laatste zou controleerbaar zijn. CO2 rebreather in de bus gevonden en de gehele ploeg mag naar huis. Maar in de maat schoenendoos en dan is het lekker te verstoppen in de bus. En wat als rebreathen ook voor de tour zin heeft? Wat dan? Out-of-competition rebreathen verbieden? Hoe dan?
Live fast; die young. mijn blog
- Lcsmet
- Forum-lid HC
"De tweevoudig Tourwinnaar en zijn ploeg Visma | Lease a Bike doen zelf ook aan het inhaleren van koolmonoxide, maar andere ploegen gebruiken de methode om hun prestaties op een oneerlijke manier te verbeteren, klinkt het."
Wij gebruiken een beetje epo maar de anderen gebruikten meer, iets van die strekking.
Wij gebruiken een beetje epo maar de anderen gebruikten meer, iets van die strekking.

I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend