Het grote domme vragen topic
- daniel1975
- Forum-lid HC
En met een van de weinige Amerikaanse auto’s die ik echt wel zou willen hebben! Jeugd sentiment

@1094: mijn ouders hadden schotel-tv.
Less is bore
-
- Forum-lid
Daar ga ik de mist in...

-
- Forum-lid
Durf het haast niet te vragen. Als bij een binnenband wordt aangegeven maximale bandbreedte 25 mm en je plaatst een buitenband van 26 mm, is het dan aan te raden om voor de wide variant te gaan, of is die 1 mm verwaarloosbaar?
Just do it.ColumsbusMJ schreef: ↑18 jan 2025 09:48 Durf het haast niet te vragen. Als bij een binnenband wordt aangegeven maximale bandbreedte 25 mm en je plaatst een buitenband van 26 mm, is het dan aan te raden om voor de wide variant te gaan, of is die 1 mm verwaarloosbaar?
Niet zijken maar reiden !
Verwaarloosbaar. Iedere band valt iets anders en het is ook nog afhankelijk van je interne velgbreedte hoe een band valt.
In mijn 30mm banden zitten ook normale binnenbanden ipv extra brede (omdat ik die niet had). Gaat al duizenden kilometers goed.
In mijn 30mm banden zitten ook normale binnenbanden ipv extra brede (omdat ik die niet had). Gaat al duizenden kilometers goed.
-
- Forum-lid
Dank voor de reacties, ben voor de normale binnenband gegaan.
+1 , denk nog een na over deze vraag als je nu of vroeger wel eens condooms koopt / kochtpino schreef: ↑18 jan 2025 09:54Just do it.ColumsbusMJ schreef: ↑18 jan 2025 09:48 Durf het haast niet te vragen. Als bij een binnenband wordt aangegeven maximale bandbreedte 25 mm en je plaatst een buitenband van 26 mm, is het dan aan te raden om voor de wide variant te gaan, of is die 1 mm verwaarloosbaar?
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 

- borgmonster
- Forum-lid
Ook de extra wide. Hoezo?
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Het stuur van m'n woonwerk fiets wil steeds terug naar het midden. Als ik slechts heel lichtjes instuurt, voel ik dat hij terug naar het midden wil. En als ik het stuur zachtjes heen en weer beweegt, zie ik het als het ware met een 'klikje' in het midden vallen.
Geef soms een raar effect middenin een lichte bocht.
De balhoofdlagers zouden vorig jaar vervangen zijn. Kunnen die al opnieuw versleten zijn?
Geef soms een raar effect middenin een lichte bocht.
De balhoofdlagers zouden vorig jaar vervangen zijn. Kunnen die al opnieuw versleten zijn?