Muziek - Een streling voor het oor ...
-
- Forum-lid
Gisteravond Uur van de Wolf gezien met een ode aan de Golden Earring door duizend amateurmuzikanten in Ahoy.
Ook de verhalen achter de verschillende muzikanten en fans was mooi om te zien.
Daarna doorgeschakeld naar Di-Rect met het Residentie orkest.
Ook de verhalen achter de verschillende muzikanten en fans was mooi om te zien.
Daarna doorgeschakeld naar Di-Rect met het Residentie orkest.
- CampaYolo
- Forum-lid
Voor de liefhebbers van punk, Amyl and the sniffers.
Ruw, rammelend, in dialect en ongepolijst. Zoals punk hoort te zijn.
Mijn favoriete nummers zijn "security" en "got you"
Ruw, rammelend, in dialect en ongepolijst. Zoals punk hoort te zijn.
Mijn favoriete nummers zijn "security" en "got you"
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
Als je Amyl kan waarderen zou Frenzee ook moeten passen, tandje minder punk, tandje meer rock, en een felle dame op zang
Black pumas. Heerlijk.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
Vandaag even alleen thuis, bijgevolg volumeknop een ruk naar links gegeven. Had lukraak een greep gedaan in de platenkast (Ooit zat alles alfabetisch...) en Rainbow Rising was de debuutplaat voor vandaag. 1976! Rainbow was na de vele personeelswissels bij Deep Purple voor Richie Blackmore een waar statement.
Daarnaast ook 10cc met 'How Dare you' uit de rust gehaald. Knotsgekke plaat, zou wel eens meer mogen draaien. De LP-hoes was een werk van de grafici van Hipgnosis. Bij Hipgnosis werden trouwens grafische projecten gedaan voor tal van belangrijke groepen en artiesten.
Tot slot haalde een verzamelaar uit de Neue Deutsche Welle periode (samenvallend met mijn legerdienst in Duitsland) het daglicht.
Vandaag vastgesteld dat flink wat rommel op deze plaat staat, maar ook wel het onsterfelijke Eisbär van Grauzone.
Ik zou de platen echt weer eens moeten klasseren.
Daarnaast ook 10cc met 'How Dare you' uit de rust gehaald. Knotsgekke plaat, zou wel eens meer mogen draaien. De LP-hoes was een werk van de grafici van Hipgnosis. Bij Hipgnosis werden trouwens grafische projecten gedaan voor tal van belangrijke groepen en artiesten.
Tot slot haalde een verzamelaar uit de Neue Deutsche Welle periode (samenvallend met mijn legerdienst in Duitsland) het daglicht.
Vandaag vastgesteld dat flink wat rommel op deze plaat staat, maar ook wel het onsterfelijke Eisbär van Grauzone.
Ik zou de platen echt weer eens moeten klasseren.
-
- Forum-lid
Rainbow was een van mijn favoriete groepen, zeker met Ronnie James Dio als zanger, On Stage, Rising en Difficult to cure in de platenkast, waarbij de laatste cd ook zo ongeveer het einde van Rainbow inluidde...
Ronnie James Dio, wie kent hem niet als de zanger van de hit Love is all van Roger Glover and Friends!!
Te vroeg overleden aan maagkanker...
Ronnie James Dio, wie kent hem niet als de zanger van de hit Love is all van Roger Glover and Friends!!

Te vroeg overleden aan maagkanker...

-
- Forum-lid
Dubbelpost
Laatst gewijzigd door uninvitedguest op 17 jan 2025 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
-
- Forum-lid
Had "Down to Earth" op cassettebandje, helemaal kapot gespeeld.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Oei, prachtig ja. Laatst Eye in the sky sinds hele lange tijd weer eens gedraaid.
Gisteren met mevrouw MeHedinges naar Wende in Carré geweest. Was weer prachtig. Niet zo overweldigend en “in your face” als haar vorige tour, maar oh zo mooi en bijzonder.
Gisteren ook nog even kaartjes gescoord voor mijn favoriete bassist Marcus Miller. Blij mee!
Gisteren met mevrouw MeHedinges naar Wende in Carré geweest. Was weer prachtig. Niet zo overweldigend en “in your face” als haar vorige tour, maar oh zo mooi en bijzonder.
Gisteren ook nog even kaartjes gescoord voor mijn favoriete bassist Marcus Miller. Blij mee!