Aurum
Da's een mooie fiets. Punt.
Oranje is ook mijn kleur niet, maar dit ziet er een kleur uit met veel diepte. Verandert naargelang de lichtinval.
Heel knap. En je zal er geen 5 gelijkaardige tegenkomen op je ritjes
Oranje is ook mijn kleur niet, maar dit ziet er een kleur uit met veel diepte. Verandert naargelang de lichtinval.
Heel knap. En je zal er geen 5 gelijkaardige tegenkomen op je ritjes

- daniel1975
- Forum-lid HC
Wauw, erg fraaie bike!!
Aurum maakt mooie fietsen, de wegfietsen zijn ook erg mooi.
Aurum maakt mooie fietsen, de wegfietsen zijn ook erg mooi.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Mooi hoor!
Mijn nieuwe Aurum Magma Force AXS, Enve 3.4 heb ik zaterdag opgehaald bij de dealer. Nog maar 40 km ,mee gefietst, maar eerste indruk is WAUW wat een heerlijke fiets. Heb best lang gezocht en op van alles gezeten en gereden, maar uiteindelijk was de Aurum voor mij de mooiste, vooral door de "klassieke" achtervork. Ook kwam ik hier heel goed uit de afmetingen om mijn vertrouwde zit over te nemen. Voor mij een echte racefiets, die in de eerste 40 km in ieder geval echt een genot was om mee te rijden.
Ooit actief als Ophetkantje
- daniel1975
- Forum-lid HC
Klassiekertje 

Maar uiteraard heel veel plezier ermee. Het zijn hele fraaie fietsen.

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Bingo compleet, alles kloptdaniel1975 schreef: ↑01 sep 2025 14:00 Klassiekertje

Ooit actief als Ophetkantje
En als alles klopt, heb je er vast en zeker een goede koop mee gedaan. Mooie fiets, wat voor kleur heb je?
En over die bingo: lees je wel eens anders in een review? Slechte fietsen bestaan niet...
Zo lang je als eigenaar tevreden bent met je fiets, is t toch prima?
En over die bingo: lees je wel eens anders in een review? Slechte fietsen bestaan niet...

Fotootje doet altijd goed op het forum, proficiat en fijne kilometers maken.thja14 schreef: ↑01 sep 2025 13:33 Mijn nieuwe Aurum Magma Force AXS, Enve 3.4 heb ik zaterdag opgehaald bij de dealer. Nog maar 40 km ,mee gefietst, maar eerste indruk is WAUW wat een heerlijke fiets. Heb best lang gezocht en op van alles gezeten en gereden, maar uiteindelijk was de Aurum voor mij de mooiste, vooral door de "klassieke" achtervork. Ook kwam ik hier heel goed uit de afmetingen om mijn vertrouwde zit over te nemen. Voor mij een echte racefiets, die in de eerste 40 km in ieder geval echt een genot was om mee te rijden.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.