Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het grote bezorgdiensten review topic

RonV66
Forum-lid

Gebruikersavatar RonV66 20 dec 2024 16:04

Heb mijn pakket ook gevonden. Bij de overbuurman (welke op vakantie is) over het toegangshek gegooid. Kartonnendoos heeft hele nacht in de regen gelegen.
Ik begrijp het niet, er wordt extra betaald voor het verplicht krijgen van een handtekening bij ontvangst.

nijkie
Forum-lid HC

Gebruikersavatar nijkie 20 dec 2024 16:49

depoldertoerist schreef: 20 dec 2024 15:15 ik laat normaal altijd bij een ophaalpunt bezorgen, ook als ik thuis ben.. maar zag nu sd optie niet en kon ook aanpassen oo dag van de levering.

Inmiddels is na communicatie met BD het pakketje gevonden.. het ligt bij een afhaalpunt ergens aan de andere kant van het dorp... best bijzonder want dat is echt niet in de buurt.. zonder kaartje of QR code of mail met info zou je dat dus zelf echt nooit bedenken..
Eind goed al goed :D

Had ik dus ook,hemelsbreed 3km van mijn huis lag mijn pakket.
Ophaalpunt op 500 meter en een DHL ophaalpunt op het distributie centrum zelf op 2,5km.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 20 dec 2024 17:19

Hier ook vandaag:
- pakketautomaat aangegeven
- meerdere grote depots dichtbij
- afgeleverd in Hazerswoude……. :evil: :evil:
Less is bore

JPAR
Forum-lid HC

Gebruikersavatar JPAR 20 dec 2024 17:34

Gisteren bij mijn ouders. Dhl. Ze zijn gewoon thuis. Er wordt niet aangebeld. Mijn moeder hoort ineens een klap, loopt maar eens naar de deur en er ligt midden op de oprit een pakketje. De bezorger was allang weg.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/

N.eelis
Forum-lid

N.eelis 16 jan 2025 12:23

PostNL heeft weer iets moois bedacht. Ik had twee producten, kleding, bij dezelfde shop besteld. Dit was 1 order, met twee kledingstukken. So far so good.

Prima snelle afhandeling en gisteren kreeg ik keurig de T&T dat het vandaag bezorgt zou worden. Ik kreeg weliswaar twee verschillende T&T, per kledingstuk dus, maar prima, tijdsvenster en vak was het zelfde. Ook dit tijdsvak is gerespecteerd en PostNL stond voor de deur. Ik was er niet, maar keurig mailtje gehad dat kleding stuk A bij de buren was afgeleverd. Ik kreeg op het zelfde tijdstip nog een mailtje voor kledingstuk B, deze was onderweg naar een PostNL punt want ja.. Ik was niet thuis. :lol: :lol:

Hoe dan :mrgreen:

jwkeij
Forum-lid

Gebruikersavatar jwkeij 16 jan 2025 14:48

Als kledingstuk A met de pakketdienst komt en kledingstuk B met de postbode. Dan kan dat! ;)
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 16 jan 2025 18:20

Postnl is ook weer af.
Netjes pakketautomaat aangegeven, maar nu wéér zwevend naar een ander punt.
“Voor dit pakket is een handtekening nodig”

BIEDT DE PAKKETAUTOMAAT OPTIE DAN NIET AAN!!!!
Less is bore

rikkert
Forum-lid

rikkert 22 jan 2025 09:06

De buisframeglijdertje voor mijn stoel. Zouden maandag aankomen bij DHL aan de overkant. Natuuurlijk weer vertraagd, dus gisteren bezorgd, markt in de straat (alleen in de ochtend) dus weer naar het andere punt km verderop dat om 5 uur sluit. Bezorg het dan een dag later. Zucht. Ik geef toch aan aan de overkant? Dus ik kan vrijdag mijn pakket pas ophalen, de rest van week werk ik. Waarom doen deze diensten een OEI (ongewenst eigen initiatief), waarom?

We gaan niet dood hoor, voordat iemand dat gaat zeggen. En ik heb ook geen psychische bijstand nodig, maar het is gewoon irritant.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

rikkert
Forum-lid

rikkert 22 jan 2025 09:10

jwkeij schreef: 16 jan 2025 14:48 Als kledingstuk A met de pakketdienst komt en kledingstuk B met de postbode. Dan kan dat! ;)
Pas ook gehad, ik koop een bouwsofzuiger met bijbehorende zakken. Ik haal de bouwstofzuiger op. En de volgende dag krijg ik bericht dat er een pakket ligt met de zakken. Kun je nog een keer naar de automaat. Was bij Coolblue die heel commercieel zelf nog de suggestie deden de er zakken bij te bestellen. En dan verstuur je ze los:-)
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Plaats reactie