Het "nieuwe" Puck Moonen topic
Nee joh, juist handig: "schatje, deze nieuwe fiets had ik echt nodig, en hij kostte maar een paar tientjes"
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- borgmonster
- Forum-lid
Gaat niet gebeuren. Zo wel, dan laat ik het hier weten. 

ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Vooralsnog is verloven goed voor de handel, aantal volgers stijgt (een beetje). Nu op 872K.daniel1975 schreef: ↑10 jan 2025 06:59Stijgen denk ik. Een beetje influencer kan een aangekondigd huwelijk prima digitaal uitmelken.
Ik pak ze wel weer in de afdaling 

Puck heeft het aan de stok gehad met een bestelbussie: https://www.dumpert.nl/toppers?selected ... 9_980f43d7
Edit, nog best een verhaal trouwens: https://www.wielernieuws.be/news/32346/ ... lootzakken
Edit, nog best een verhaal trouwens: https://www.wielernieuws.be/news/32346/ ... lootzakken

Een kutstreek van een paar refo's uit Opheusden. Die zijn zo bevindelijk christelijk dat ze een persoonlijke relatie met Onze Lieve Heer hebben, maar ze hebben er geen moeite mee om een vrouw van de weg af te slaan.
hun fietsen.
- Mehekachtohapi
- Forum-lid
Amen!
Bijzonder dat ze het stuk van Wielernieuws geaccepteerd heeft, of heeft ze daar niets over te zeggen wat ze over je schrijven? Kortgeleden beweerde ze nog bij hoog en laag dat ze prof was, nu staat er ex-renster. Jammer genoeg is het gedrag van deze jongens wel iets waar meer racefietsers mee te maken hebben. Maar ik woonde in mijn jeugd ook in een biblebelt dorp maar dan ben je nog geen refo.
Die site heeft letterlijk vertaald wat ze op haar insta had gepost en daar een artikel van gemaakt. Goedkope journalistiek waar ze zelf niet aan te pas is gekomen.
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Opheusden en Kesteren zijn inderdaad wel van de zwarte kousen. Of dat de context is? Wel apart dat de politie niet overgaat tot iets van een boete e.d. Lijkt er mogelijk op dat het meer kattekwaad is geweest.
En of het slim is om dat kenteken op haar Insta te zetten, ik denk het niet.
Puck was overigens niet alleen, want iemand moet toch ook de foto's maken. Scheelt ook weer.
Puck was overigens niet alleen, want iemand moet toch ook de foto's maken. Scheelt ook weer.

Ik twijfel er niet aan, maar ik ben heel vaak door die twee plaatsen en nog meer in de Betuwe gefietst zonder last te hebben. Dus het is niet zo dat de jeugd iedere avond op oorlogspad is. Gelukkig maar.marsman schreef: ↑15 jul 2025 13:47 Opheusden en Kesteren zijn inderdaad wel van de zwarte kousen. Of dat de context is? Wel apart dat de politie niet overgaat tot iets van een boete e.d. Lijkt er mogelijk op dat het meer kattekwaad is geweest.
@Se7en, ik denk toch niet dat op haar Insta staat dat ze ex-wielrenster is. Dus er lijkt toch een aanvulling te zijn vanuit de redactie.
-
- Forum-lid HC
Was het dan op een zondag? Dat kan ik er niet uithalen en op andere dagen heeft het geloof hier volgens mij niets mee te maken.
Het lijkt mij op opgeschoten jeugd die denkt hun probleem af te reageren.
Mag van mij echt wel groot met kenteken online.
scottwilko schreef: ↑15 jul 2025 16:47 Was het dan op een zondag? Dat kan ik er niet uithalen en op andere dagen heeft het geloof hier volgens mij niets mee te maken.

Ze zal aangifte moeten doen anders gebeurt er weinig mee.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.