Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
Het is triest.............
Eerste dag dit jaar dat ik in korte mouwen wandelde: 10 februari (rondje Delftse Schie)
Laatste dag vandaag 24 november (and counting) rondje Reeuwijkse plassen
Ik had liever vandaag met drie laagjes langs een bevroren plas gewandeld waar de eerste schaatsers het vet van de ijzers rijden....................
Eerste dag dit jaar dat ik in korte mouwen wandelde: 10 februari (rondje Delftse Schie)
Laatste dag vandaag 24 november (and counting) rondje Reeuwijkse plassen
Ik had liever vandaag met drie laagjes langs een bevroren plas gewandeld waar de eerste schaatsers het vet van de ijzers rijden....................
- daniel1975
- Forum-lid HC
Voor schaatsen is het echt nog vroeg zat.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die waren er ook…..
….alleen veel minder frequent.
Klimaatontkenners look like

….alleen veel minder frequent.
Klimaatontkenners look like

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
scottpch64
- Forum-lid
Was idd warm met een forse wind...
Vooral het verschil was bizar, zaterdag redelijk vroeg een rondje op de crosser gedaan, Garmin gaf -0.5 aan, gisteren me een ongeluk gezwoten om tegen de wind in te boeken met 15 graden. Gewoon een graadje 5-8, dat is prima voor deze tijd.
En die halfbakken sneeuw van vrijdag mag ook achterwege. Of sneeuw, die dan blijft liggen. Of niks. Maar die drab die dan weer vastvriest. Neuh, doe maar niet.
En die halfbakken sneeuw van vrijdag mag ook achterwege. Of sneeuw, die dan blijft liggen. Of niks. Maar die drab die dan weer vastvriest. Neuh, doe maar niet.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.